Що таке SEO аудит сайту і навіщо він потрібен — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Що таке SEO аудит сайту і навіщо він потрібен

Кожен сайт створюється з єдиною метою — залучати відвідувачів, які, ознайомившись зі змістом, повинні стати покупцями, замовниками, клієнтами або партнерами. Сайт повинен працювати і давати результат, інакше його існування безглузде. Але ефективність ресурсу — не випадкова удача, а результат планомірної роботи над його розкручуванням і просуванням. Для успіху вам потрібно домогтися наступного:

  • сайт повинен займати верхні позиції в пошуковій видачі по тематичним або цільовим ключовим запитам. Адже зазвичай люди задовольняються першою сторінкою видачі пошукача, — ймовірно, ви і по собі це знаєте. Щоб ваш потенційний клієнт зайшов на сайт, він повинен як мінімум знати про його існування.
  • інформація, представлена ​​на сайті, повинна бути добре структурованою, корисною і привабливою для відвідувача. Чим більше часу він проведе на сайті вивчаючи матеріали, тим вища ймовірність замовлення або покупки. Якщо ж ви регулярно зустрічаєтеся з такими проблемами як низька відвідуваність і погана видимість в пошукових системах, це говорить про існування серйозних помилок і недоліків, допущених при створенні сайту і його контенту. Щоб виявити їх, вам слід скористатися такою послугою, як СЕО аудит сайту.

Що таке пошуковий (seo) аудит сайту?

SEO аудит — поетапне дослідження сайту на предмет відповідності seo-вимогам. Аудит відноситься до підготовчої стадії робіт з пошукової оптимізації, по суті, це діагностика, що дозволяє виявити помилки і визначити напрямки для подальшої роботи. Аудит сайту можна розкласти на три складові: технічний seo-аналіз, безпосередньо пошуковий, і маркетинговий. Ці частини взаємопов'язані і для успішного просування жодна з них не може бути опущена.

Технічний аудит сайту

Технічний аудит сайту спрямований на виявлення помилок у ресурсу, наявність яких призводить до некоректної індексації пошуковими роботами і тим самим негативно впливає на ефективність пошукового просування, і помилок, що ускладнюють роботу користувача з сайтом, — недоробки і похибки при верстці, непрацюючі посилання, низький рівень юзабіліті . Технічний seo аналіз має на увазі перевірку:

За фактом проведення технічного аудиту seo-фахівці готують звітний документ, в якому розписуються знайдені помилки, надаються рекомендації щодо їх виправлення та поради для просування.

Пошуковий (seo) аудит сайту

Після проведення технічного аудиту можна приступати до дослідження успішності існуючих на даний момент результатів просування, тобто до seo аудиту.

Що ж являє собою такий аудит в більш детальному розгляді? У процесі аналізу сайту основна увага SEO фахівців приділяється кільком нижчеперелічених пунктам:

  • поточні позиції в найпопулярніших пошукових системах по конкретним ключовими словами;
  • пошук і аналіз посилань зовнішніх (або зворотних) посилань;
  • перевірка структури (коду) сайту;
  • аналіз внутрішніх посилань;
  • оцінка контенту;
  • аналіз конкуруючих сайтів (проводиться при необхідності).

Обробка всіх вищеперелічених відомостей — кропітка, монотонна, але багато в чому і творча праця, якою повинен займатися кваліфікований SEO оптимізатор. Інакше результати роботи можуть виявитися протилежними тим, які хоче бачити власник інтернет-ресурсу.

Оцінка ефективності сайту очима його власника

У людини, що вирішила обзавестися web-сайтом, але не розбирається в тонкощах цієї справи, може виникнути безліч цілком закономірних питань. Одним з таких, напевно, буде таким: «Я купив (написав) сайт, з'єднав з доменом, заповнив інформацією і зареєструвався в пошукових системах, так навіщо тепер його аналізувати?» Відповідь проста — цього недостатньо для знаходження сайту на хороших позиціях в рейтингу пошукових систем .

Кожна дія, рекомендоване за результатами SEO аудиту, направлена на оптимізацію та поліпшення вже існуючого ресурсу. Власник інтернет-проекту отримує докладну, вичерпну інформацію про те, що конкретно потрібно змінити, доопрацювати або додати. Іншими словами — керівництво до дії або інструкцію. В основному рекомендації SEO оптимізаторів спрямовані на наступні моменти:

  • неунікальний контент;
  • повторюваний контент (дублі сторінок);
  • посилання на сторінки з помилкою 404, тобто, неіснуючі сторінки;
  • індексація сторінок;
  • частота оновлення сайту;
  • швидкість роботи web-сайту і його доступність;
  • легко сприймаються адреси сторінок (ЧПУ);
  • правильно написаний (валідний) код сайту;
  • внутрішня оптимізація всього сайту і кожної сторінки окремо (проводиться після СЕО аудиту).

Кінцевий результат SEO аудиту представляється господарю сайту у вигляді текстової інформації і графіків (діаграм), що наочно демонструють ті чи інші аспекти виконаної роботи.

Маркетинговий аудит сайту

На відміну від оцінки сайту з точки зору пошукової оптимізації, маркетинговий аудит допоможе вам об'єктивно оцінити потенціал вашого інтернет-ресурсу як інструменту продажів і реклами - мова йде не тільки про поточні позиції сайтів та їх конкурентів, але також і про виявлення сильних і слабких сторін, оцінці популярності тематики, виборі цільової аудиторії і відповідно її потребам і очікуванням, аналізі контекстної реклами з точки зору сприйняття.

Коректно виконані технічні роботи — база для успішного просування, але, тим не менш, сайт створюється для людей, а не для пошукових систем (втім, останні при індексації сайтів також беруть до уваги унікальність контенту). Тому сайт в першу чергу повинен викликати інтерес у відвідувача, тексти на ньому мають бути унікальними, цікавими і продаваючими — саме від цього залежать перспективи розвитку, і як наслідок, фінансовий успіх. Звичайно, аудит сайту не допоможе відразу вирішити цю задачу, але підкаже, в якому напрямку треба рухатися. Сайт компанії не може існувати і працювати поза ринком, тому вироблення маркетингової стратегії - одна зі складових розкрутки та просування будь-якого інтернет-ресурсу.

Регулярність проведення аудиту сайту

SEO аудит повинен проводитися регулярно. Перший раз — приступаючи до розкручування — аудит сайту проводять, щоб розробити план дій по просуванню і спиратися при цьому на перевірені факти, а не припущення. Другий раз seo-аудит проводять при завершенні робіт з оптимізації — в цьому випадку з метою аналізу розвитку ресурсу, індексації його пошукачами і просування в топ по цільових запитах. У разі внесення істотних змін в структуру ресурсу, введення нових розділів і поповнення їх великим масивом текстової інформації краще вдатися до даної послуги повторно.

SEO аудит сайту з Drudesk

Seo-фахівці сервісу Друдеск проведуть повний аудит вашого інтернет-сайту. Значний досвід роботи в області оптимізації та просування дозволяє гарантувати коректність наших послуг. Звертаючись до нас за консультацією, ви отримаєте професійний SEO-аудит сайту, докладний звіт про виявлені технічні помилки в роботі сайту і недоліках його інформаційного наповнення, а також рекомендації для подальшої оптимізації і прогресивного розвитку.