8 порад для успішного бізнес-блогу — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Поради для успішного ведення бізнес-блогу

Будь-який веб-сайт не може функціонувати без контенту взагалі — текстового, візуального чи аудіального. Контент-маркетинг — це спосіб оптимізувати контент для Google і бути видимим та доступним для широкої аудиторії в Інтернеті. Блогінг — один зі способів зберігати контент на вашому сайті свіжим і оновленим. Це також один зі способів залучення більшого числа потенційних клієнтів. Ми раніше пояснювали, чому важливо мати блог на сайті, а тепер хочемо дати практичні поради тим, хто нарешті вирішив завести блог, щоб просувати власний бізнес.

Як успішно вести блог, який просуває бізнес

Пишіть для своїх клієнтів

Оскільки ви ведете бізнес-блог, а не особистий блог, то ваша цільова читацька аудиторія — це ваші ж клієнти: як наявні, так і потенційні. Фактично, блог і допомагає перетворити потенційних клієнтів в наявних і підвищити коефіцієнт конверсії. Тому, зробіть свій блог цікавим і корисним для цих людей, допомагаючи їм поглибити знання про галузь вашого бізнесу, показуючи способи вирішення їхніх проблем за допомогою ваших продуктів, демонструючи переконливі переваги і пояснюючи, як все працює.

Плануйте публікацію блогу заздалегідь

Корисно планувати на кілька тижнів чи місяців наперед теми ваших майбутніх статей в блозі, а також дати їх публікації на веб-сайті. Наприклад, спробуйте виробити звичку складати розклад на кожен місяць до його початку. Це допоможе створити рівні інтервали між моментами, коли нові пости будуть представлені в інтернеті. До того ж, це вирішить проблему відсутності ідей.

Пишіть невеликі пости в блог, але часто

Пошукові системи цінують свіжий контент. Таким чином, чим частіше ви оновлюєте свій блог (і сайт), тим кращий ваш рейтинг і онлайн-видимість. Звичайно, складно створювати оригінальний контент кожного дня, тож робіть це, принаймні, раз на два тижні. Один чи два рази на тиждень буде оптимальним варіантом.

Краще писати невеликі пости (2000-4000 символів), але часто. Якщо тема занадто велика, розділіть матеріал на дві частини (приклад: Словник веб-термінів. Частина 2), або запустіть серію тематичних постів, і тоді читачі з нетерпінням чекатимуть продовження в наступних ваших публікаціях. Ведіть блог на сайті послідовно і регулярно, не закидайте цю справу на деякий час після того, як почали.

Використовуйте переваги різних типів контенту

Написання однотипних, схожих блог-постів знову і знову має два небажаних наслідки: у вас швидко закінчаться ідеї, а також це набридне як вам, так і вашій аудиторії.

Наприклад, крім цікавих та інформативних туторіали, інструкцій та практичних рекомендацій, ви також можете писати про тенденції в своїй галузі (як ми писали про тенденції SMM 2017 та тенденції веб-дизайну 2017), резюмуйте свою кампанію чи захід або підведіть підсумки продуктивного року чи місяця (як, наприклад, наші підсумки Drudesk 2016 з інфографікою) та використовуйте інші теми, які сильніше чи слабше пов'язані з вашим бізнесом.

Візуальна інформація приваблива, переконлива і краще запам’ятовується. Тому, час від часу супроводжуйте свій текст інфографікою, діаграммами, фотографіями, малюнками, колажами, демотиваторами, мемами, коміксами чи захоплюючими відеороликами, щоб урізноманітнити блог.

Не недооцінюйте могутність назви статті

Назва (заголовок) — це найменша частина блог-поста, але, тим не менш, найважливіша, адже це перше, на що дивляться потенційні читачі, особливо на сторінці результатів пошуку. (Іноді заголовок на сайті і мета-назва в пошукових системах відрізняються, але обидва важливі.) Цей невеликий рядок визначає, чи будуть люди зацікавлені і переконані прочитати вашу статтю або ж ні.

Якщо вашій назві не вдається привернути увагу і переконати користувачів читати далі, то можете вважати, що вся ваша стаття марна. Однак остерігайтеся і невиправдано гучних заголовків, які обіцяють розкрити секрет еліксиру вічного життя чи щось в цьому роді тоді, як основний текст не відповідає назві. Це помилково збільшить трафік, але розчарує читачів, довіру яких складно буде завоювати знову.

Хорошим способом привернути увагу є формулювання назви у формі питання. Розповідні речення також можуть бути доречними. Говорячи про психологічний вплив, дієслова більш здатні спонукати до дій, тому використовуйте більше дієслів замість іменників (наприклад, оптимізуйте свій сайт замість оптимізація сайту). Пам'ятайте про клієнтоорієнтованысть і нагадуйте своїм клієнтам про їхні проблеми та інтригуйте своїм запропонованим рішенням цих же проблем, поміщаючи в заголовок головні ключові слова.

Створюйте контент високої якості

Генерувати контент без граматичних помилок, спотворення фактів і плагіату — це шлях до сердець лояльних користувачів і до вершини сторінки результатів пошуку. Що стосується другого, то додатково знаючи основи пошукового просування, розрізняючи SEO-міфи і правду та розуміючи, що Google вважає якісним контентом, ви зможете правильно використовувати ключові слова, правильно писати метатеги, заголовки, підзаголовки і прив'язувати посилання, а також слідувати іншим SEO-практикам, щоб зробити пости в блозі SEO-оптимізованими і зручними для Google.

Структуруйте контент свого блогу для кращого UX і SEO

Всі погодяться, що суцільний текст без будь-яких абзаців або із занадто великими абзацами відштовхує людей і відбиває бажання читати і навіть вибірково пробігти текст очима. Чим більш структурований пост в блозі, тим кращий користувацький досвід.

Щоб зробити процес читання більш зручним для юзерів, не достатньо просто розділити текст на абзаци. Дайте назви логічним частинам — підзаголовки, щоб допомогти читачам перейти до місця, яке вони вважають цікавим для себе. Виділяйте важливі слова і фрази іншим кольором, жирним шрифтом, курсивом або підкреслюйте. Використовуйте пронумеровані або марковані списки.

Пошукові системи також люблять добре структурований контент. Щоб допомогти ботам краще зрозуміти, про що ж ваша стаття в блозі, і бути легко знайденим в Інтернеті, зробіть свій найважливіший заголовок у верхній частині сторінки H1. Підзаголовки — H2, під-підзаголовки — H3 і так далі. Кожен заголовок і підзаголовок повинен містити цінні ключові слова.

Перелінкуйте блог-пости між собою та з іншими веб-ресурсами

Гіперпосилання допомагають забезпечити кращий користувальницький досвід, оскільки вони вказують користувачам, де вони можуть знайти більше корисної інформації, і позбавляють їх від потреби гуглити заново.

Внутрішні посилання спонукають ваших читачів відвідувати інші сторінки вашого сайту. Це можуть бути посилання, що ведуть до інших ваших статей в блозі, цілком присвячених суміжним питанням, згаданим у статті, що мiстить посилання. Таким чином, вам не потрібно дублювати раніше викладену тему, а також це збільшить трафік на ваш блог. Додавайте внутрішні лінки й на головну сторінку. Якщо ви утримуєте інтернет-магазин, використовуйте посилання на сторінки продуктів або веб-форми для покупки чи замовлення товарів, таким чином правильно поєднуючи контент і комерцію.

Крім внутрішніх, зовнішні посилання на авторитетні веб-ресурси також корисні. Наприклад, коли ви на підтвердження своїх думок наводите деякі статистичні данні, такі, як результати опитувань, то вставте гіперлынк на відповідні звіти досліджень, щоб звучати більш переконливо. Якщо ви хочете, щоб інші джерела також посилалися на ваш сайт, дотримуйтеся ефективних стратегій лінкбілдінгу.

Ми сподіваємося, ці поради допоможуть вам вести успішний бізнес-блог. Якщо у вас виникнуть будь-які питання щодо вашого сайту, задавайте їх нашим фахівцям.