Рекомендації для покращення навігації веб-сайту
Що пов'язує такі всесвітньо відомі бренди як Facebook, Microsoft і Apple. Так, всі ці компанії були засновані IT-гуру. Але що ж іще? Зараз ми маємо на увазі таку річ, як веб-навігація. Ці компанії розробили відмінно продуману навігацію власних веб-сайтів, яка відповідає всім потребам їхніх клієнтів. Чи можемо ми зробити те ж саме? Давайте розглянемо деякі поради для поліпшення дизайну вашого ресурсу.
Поради для покращення навігації по сайту
Візуально розділіть головне меню та контент
Зараз ми скажемо вам очевидну річ: головне меню та контент повинні відрізнятися. Ви повинні розрізняти меню від решти контенту за допомогою яскравих кольорів, тіней та інших методів. Виділити текст товстішим шрифтом буде недостатньо. Ось чому вам рекомендується застосувати деякі дизайнерські поради для поліпшення навігації на вашому ресурсі.
Спробуйте використовувати тіні, якщо хочете відрізнити меню від решти контенту. Використання цього дизайнерського секрету, зможе зробити меню виразнішим. Але що, як ви хочете отримати більш «яскравий» дизайн для навігації вашого сайту?
Для кращої диференціації можна застосувати контрастні кольори. Ми впевнені, що це допоможе, і в користувачів не виникне ніякого збентеження під час користування вашим ресурсом. Якщо фоном статті виступає білий колір, тоді можете використати чорний колір для того, щоб відрізнити контент від навігаційного меню. Простота — це все що вам необхідно для успіху.
Якщо ви маєте багато контенту, то спробуйте картковий стиль навігації
Pinterest — це соціальний сервіс, що використовує картковий вид навігації. Його розроблено та продумано таким чином, щоб користувачі клікали по контенту цілий день. Багато сучасних веб-сайтів використовують цей тип навігації, бо це зручно та досить легко зорієнтуватися навіть тим людям, що вперше відвідали сайт.
Вертикальна навігація веб-сайтів
Ще одна річ, яку можна застосовувати для великих сайтів, є використання вертикального меню. Вертикальні меню більш зручні у використанні, оскільки вони дозволяють відобразити більше дописів для відвідувачів. Даний стиль навігації, є чудовим варіантом заощадження простору на веб-сайті, так як в разі неактивності користувача, меню автоматично заховається.
Статична навігація
Ще однією дизайнерською підказкою, буде використання так званої «липкої навігації». Нею може бути невелика менюшка, що буде знаходитися в тому ж місці, під час навігації по вашому веб-сайті. Використання даної дизайнерської «фішки» змусить користувачів відчувати себе більш впевнено, в той час коли вони активно користуються вашим ресурсом.
Візуальна навігація зробить сайт красивішим
Люди краще сприймають візуальну інформацію, аніж текстову. Ось чому ви можете використати цей «психологічний трюк». Спробуйте візуалізувати свій веб-сайт. Кілька корисних фотографій зможе допомогти новим користувачам не загубитися на ресурсі.
Кількість контенту визначає стиль навігації
Немає потреби копіювати стиль навігації інших сайтів. Що підходить для одного ресурсу, може виявитися невідповідним для другого. Зараз ми дамо вам просту, але загальну пораду. Дозвольте кількості контенту визначати стиль навігації. Веб-ресурси з декількома типами контенту, можуть мати одну навігаційну панель. Цей прийом зможе відобразити всі посилання для відвідувачів ресурсу.
Якщо ви власник інтернет-магазину, тоді дана порада вам не підійде. Для великих магазинів ми рекомендуємо використовувати «мега меню», яке зможе відображати всі сторінки і можливі варіанти дій. Ці «менюшки» можуть залишатися прихованими до тих пір, поки користувач на клікне на один з його пунктів для активації.
Використання персоналізації відповідно до особистих даних
Використання персоналізації даних здається досить очевидною річчю для продуманої навігації веб-сайтом. Власне, що ж таке персоналізація даних веб сайту?
Персоналізація даних — це аналіз активності людини, та відображення контенту відповідно до її потреб та вимог.
Використовуйте цю дизайнерську хитрість, якщо хочете порадити людям, що ще вони повинні побачити. Але не забувайте, що цим прийомом необхідно користуватися з розумом та відчуттям міри.
Також вами може бути використана функція «пов'язаного за змістом контенту», якщо у вас немає достатньо інформації для персоналізації. За допомогою стандартних тегів можна організувати контент, відповідно до інтересів клієнта. Це звичайний дизайнерський прийом, що використовується багатьма власниками веб-ресурсів.
Запропонуйте користувачам, що робити після завершення певної дії
Часом буває, що користувачі сайту не впевнені в тому, що ж робити далі. Ви можете допомогти їм за допомогою цього простого, але доволі ефективного методу. Спробуйте запропонувати їм один або навіть декілька кроків, які допоможуть вирішити це питання. Можливо вони закінчили створювати персональний профіль? В цьому випадку, запропонуйте їм людей або ж цікаві інтереси.
Увімкніть на веб сайті недавню історію переглядів
Включивши в навігацію сайту недавню історію переглядів, ви свого роду «страхуєте» своїх клієнтів. Цей прийом спростить користування сайтом та дозволить людям повернутися до контенту, який вони переглядали раніше. Ця порада є особливо корисною для інтернет-магазинів. Комфортна навігація між двома або трьома продуктами, задовольнить усіх клієнтів вашої компанії.
Як розробити якісну навігацію сайтом
Ви прочитали корисні поради, щодо поліпшення веб-дизайну вашого ресурсу. Наші фахівці дали їх для того, щоб ви з легкістю покращили ваші веб-сайти. Не забувайте, що ви можете залишити особисті поради в коментарях до цієї статті. Ми будемо раді поспілкуватися з читачами нашого блогу. А що ж робити, якщо ви нічого не знаєте про веб-дизайн? Хто може допомогти?
Ви можете звернутися в службу підтримки Drudesk. Наш персонал складається з фахівців, що мають багаторічний досвід роботи. Вони можуть допомогти з усіма питаннями, які пов'язані з веб-дизайном. Зверніться в службу підтримки і обговоріть ваше замовлення.