Підготуйте свій інтернет-магазин до зимових свят! — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як підготувати свій бізнес до зимових свят

Осінь майже закінчилася. Зима близько. Ті, хто з нетерпінням чекав виходу 8-го сезону «Гри престолів», нарешті отримали свої подарунки від HBO і тепер з нетерпінням чекають подарунків від Діда Мороза та Святого Миколая, а також традиційного перегляду «Сам удома».

Ялинкові прикраси і новорічні листівки вже почали з'являтися у вітринах і на прилавках, створюючи святковий настрій. Люди починають замислюватися, чим же порадувати своїх родичів, друзів і коханих. Оскільки все, що завгодно може бути представлено в якості подарунка, всі торговці відчують вплив сезону свят, незалежно від того, які товари вони продають.

Отже, якщо ви є власником веб-сайту електронної комерції, то повинні розуміти, наскільки важлива сезонність і, наприклад, як оптимізувати сайт для літнього маркетингу. Якщо ще можна ігнорувати деякі дрібні дати календаря, то відсутність зимового маркетингу була б нерозумною. Цикл зимових свят — це відмінний шанс збільшити продажі, і ваші конкуренти дуже добре це знають. Почніть готувати свою кампанію прямо зараз, а ми розповімо, як це краще зробити.

Поради для зимового маркетингу

Починайте готуватися заздалегідь

Зробіть календарі на грудень, січень і лютий. (Насправді, добре мати контент-календарі на кожен місяць). Відзначайте на календарі свої спеціальні передсвяткові пропозиції. Вирішіть, коли і як привітати своїх клієнтів і з якого приводу. Серед майбутніх дат в 2017-2018 рр., Зверніть увагу на наступні:

  • 19 грудня – День Святого Миколая
  • 25 грудня – Різдво (католицьке)
  • 31 грудня – Новий рік
  • 6 січня – Святвечір, Святий вечір
  • 7 січня – Різдво Христове (православне)
  • 13 січня – Меланка, Щедрий вечір, Старий Новий рік
  • 14 січня – День Святого Василя
  • 19 січня – Водохреще
  • 14 лютого – День Святого Валентина

При перегляді вищевказаного списку враховуйте регіональні та релігійні особливості. Створіть портрет користувача, щоб дізнатися, де розташована ваша основна аудиторія, і які свята там відзначаються.

Створіть атмосферу тепла і свята для свого бренду

Різдво асоціюється з єднанням сім'ї, з дітьми, батьками, бабусями і дідусями, які всі зібралися навколо ялинки. Оскільки надворі сніжно і холодно, кожен хоче тепла і затишку. Тому, у своїй зимовій кампанії, яка буде видима як на сайті, так і в рекламі, в електронній розсилці і т.д., використовуйте зображення камінів, пухнастих домашніх тварин, в'язаних шкарпеток і светрів, гарячих напоїв та вираження теплих людських відносин.

Складіть контент-план для сайту

Сплануйте заздалегідь, які статті ви збираєтеся публікувати в блозі сайту і які саме зображення розміщувати на цільових сторінках. Покажіть відвідувачам, як ваша продукція може допомогти їм підготуватися до свят і радісно їх провести. Згадайте тренди веб-дизайну 2017 і малюйте графіку, знімайте відео та фотографії, які надихнуть купувати ваші товари в цей святковий сезон. Підтримуйте контент на сайті актуальним і таким, що стосується поточних подій і свят.

Створіть SMM-календар

Зверніть увагу на SMM-тренди 2017 і сплануйте, який контент ви розмістите на своїх бізнес-сторінках в Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, LinkedIn і т.п. Щоб керувати всіма акаунтами в одному місці, можете використовувати Buffer, Hootsuite або інші онлайн-сервіси для планування SMM.

Цікаво зазначити, що згідно з умовами обслуговування Instagram, заборонено автоматично постити в Insta з інших додатків. Ви можете використовувати інструменти, такі як Later для планування постингу в Instagram і отримувати сповіщення, коли настане час публікації.

Залучіть потенційних клієнтів за допомогою реклами

Реклама — це спосіб залучити нових людей за межами кола ваших підписників в соціальних мережах і тих, хто прийшов на ваш сайт зі сторінки результатів пошуку. Рекламні оголошення допоможуть принести трафік з тих місць, де часто бувають ваші потенційні клієнти.

Підвищіть обізнаність про розпродажі з обмеженим періодом, знижки, купони та просто про наявний асортимент товарів, що можуть бути корисними в цей святковий сезон. Оптимізуйте рекламу на Facebook. Створіть прості, але помітні банери для банерної реклами в інтернеті. Зніміть зворушливий рекламний ролик.

Надішліть електронні листи клієнтам

Ймовірно, у вас вже є довгий список адрес електронних пошт. Вашим старим клієнтам буде приємно знати, що ви їх цінуєте, пам'ятайте, дбаєте про них і бажаєте їм всього найкращого. Крім того, багато людей будуть раді дізнатися про ваші вигідні пропозиції. Отже, проінформуйте і привітайте їх електронною поштою.

Можете створити кілька шаблонів для розсилки різним групам одержувачів, наприклад, для наявних і потенційних клієнтів або для людей, зацікавлених в різних групах товарів. Крім того, в заголовку можете вказати імена та прізвища одержувачів, якщо така інформація є у вашій базі даних. Таким чином, e-mail розсилка дозволяє зробити ваше повідомлення більш цільовим та індивідуалізованим.

Тож, почніть планувати свої кампанії і готувати інтернет-магазин до напливу клієнтів у зв'язку з найбільшим сезоном продажів року. Якщо у вас є деякі технічні питання, пов'язані з сайтом електронної комерції, залиште ці турботи нашій компанії. З прийдешнім Різдвом і Новим роком!