Оптимізація сайту: 12 корисних порад — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Колекція з 12 корисних порад для оптимізації сайту

Будь-який сайт здатен творити дива ефективності — його лише потрібно правильно оптимізувати. Досконалості немає меж, тож навряд чи одна стаття може вмістити всі аспекти цього. Однак, ми зібрали непогану колекцію порад для покращення сайту. Вони дуже різні — тут і важливі дрібнички, з якими можна впоратися досить швидко, і більш масштабні задачі. З кожною з них і багатьма іншими вам завжди готовий допомогти Drudesk. А поки що — читайте і насолоджуйтесь порадами.

12 речей, які можна покращити на сайті

Впровадження стандарту AMP

Створена у 2016 році технологія під назвою AMP (Accelerated Mobile Pages) може дати вам подвійну вигоду, якщо ви впровадите її на сайті.

По-перше, завдяки їй сторінки завантажуються з блискавичною швидкістю навіть на повільних мобільних пристроях, чим забезпечується високий рівень юзабіліті. Здійснюючи пошук в Гуглі з мобільного, користувачі бачать іконку блискавки поруч із сайтами, що підтримують AMP.

По-друге, AMP в пріорітеті у Google’а на 2017 рік, тож можна очікувати кращих позицій в пошуку. Це повністю вписується в загальну філософію Google’а щодо кращої видачі тих веб-ресурів, які забезпечують вищий рівень зручності для користувача.

До речі, у нас якраз є нова і детальна стаття від нашого веб-розробника про те, як впровадити стандарт AMP на Drupal-сайті.

Перехід на протокол HTTPS

Інша актуальна технологія, яка заслуговує на увагу, — це протокол HTTPS, також відомий як «захищений http». Він був створений, щоб захищати будь-які транзакції на сайтах і не дозволяти хакерам перехоплювати дані. Свою місію з безпечної передачі даних HTTPS виконує разом з іншим протоколом під назвою Secure Sockets Layer (SSL).

Навіть якщо ваш веб-сайт не містить конфіденційної інформації, HTTPS підвищить рівень надійності та довіри до вас. Крім того, Google дбає про питання безпеки, тому сайти з HTTPS також можуть розраховувати на кращі позиції.

Чіткий заклик до дії

Часто буває так, що на сайтах прекрасно описані товари чи послуги, але важко зрозуміти, що із цим робити далі. Тож повинні бути чіткі кнопки або ж посилання з закликом до дії, виділені відповідними кольорами та шрифтами. Вони повинні пропонувати очевидний вибір, починатися з дієслів (купити, отримати, завантажити, порівняти, перейти, відкрити і т.д.) і бути доступними на кожній сторінці.

Контактні форми і сторінки подяки

Коли користувач хоче написати вам, запропонуйте йому контактну форму замість того, щоб змушувати його копіювати електронну адресу і йти до своєї скриньки. Контактні форми вигідні також і для вас, адже вони допомагають збирати дані і відстежувати конверсії.

Після заповнення контактної форми (як і після успішного завершення іншої дії на сайті), користувач повинен перенаправлятись на спеціальну сторінку подяки. Вона дозволить вам відслідкувати цілі в Google Analytics, а також дасть додаткову можливість запропонувати людям підписатися на розсилку, приєднатися до вас в соціальних мережах і т.д.

Вчені доводять, що регулярно казати «дякую» — корисно для здоров’я, а ми щойно довели, що сторінки подяки на сайті корисні і для маркетингу.

Професійні фото

Професійні та унікальні фотографії створюють аналогічне враження і про сам бізнес. Крім того, коли користувачі розглядають фото, їхня тривалість перебування на веб-ресурсі зростає, як і ймовірність конверсії.

Якісний контент

Якщо ви запитаєте SEO-експерта про найкращий спосіб підвищити позиції в пошуку, ви, швидше за все, почуєте слово «контент». Добре написаний, корисний та унікальний контент відображається вище в пошукових системах, більше переглядається і розшарюється, ну і, звісно, переконує користувачів стати вашими клієнтами.

Клікабельні лого

Давайте відвідувачам можливість швидко повернутися на головну сторінку, де б вони не були на сайті. Клікабельні лого і банери з легкістю їх туди доставлять.

Представлення команди

«Людське обличчя» сайту підвищить довіру потенційних клієнтів — тому варто додати сторінку про вашу команду. На ній може бути багато окремих фото або одне загальне. Все більш і більш популярною стає практика додавання веселих фотографій в неформальному стилі.

Розміщення відгуків

Сторінка з відгуками клієнтів — обов’язкова. Проте, давайте визнаємо, що більшість користувачів навряд чи піде прямо туди. Тож хороша ідея — розкидати відгуки також і по сторінках, щоб відвідувачі регулярно самі на них натрапляли.

Прискорення

У автомобілів є ліміти швидкості, а у веб-сайтів — ліміти повільності (зазвичай це 3 секунди на завантаження сторінки). Порушуючи їх, вони отримають «штрафи» у вигляді втрати клієнтів та пошукових позицій. Наскільки б очевидно ця порада не звучала, важливість швидкодії сайту для відвідувачів та пошукових систем часто недооцінюється.

Щоб дізнатися, як швидко працює веб-ресурс, можна скористатися онлайн-сервісами для аналізу швидкості. Причини повільності та способи прискоритись можуть бути різними — оптимізація зображень, стиснення коду, правильне налаштування кешування і багато іншого.

«Дружба» з мобільними пристроями

А ось ще один пункт, який є більше ніж просто ідею для покращення сайту, а абсолютно очевидною вимогою. Йдеться про коректне відображення сайту на мобільних телефонах. Для цього можна створити мобільну версію або ж зробити сайт респонсивним, щоб він ідеально підлаштовувався до екрану будь-якого мобільного пристрою. Мобільна аудиторія — величезна, і вона на вас чекає.

Покращення навігації

Можливо, саме зараз варто переглянути навігацію сайту. Потрібно, аби користувач за лічені секунди діставався до будь-якого місця на сайті. Всі пункти меню повинні бути структуровані у вигляді логічній ієрархії. Назви для цих пунктів повинні чітко описувати як користувачам, так і пошуковим роботам, що на них чекає за цим посиланням. Ну і, звісно, зручність навігаційних меню на мобільних пристроях — обов’язкова.

Це були декілька корисних ідей для оптимізації сайту. Команда професійних оптимізаторів із задоволенням допоможе вам їх втілити!