5 правил як отримати відгуки від покупців — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як отримати більше відгуків від клієнтів: 5 простих правил

Покупці довіряють особистим рекомендаціям понад усе. Безумовно, відгуки допомагають компаніям задовольнити потреби клієнтів і просувати бізнес. Можливо, ви чули, що для того аби отримати відгуки від покупців, потрібно витратити чимало часу. Проте, це не зовсім так. Коли у вас під рукою є декілька хороших технік, ви не витрачатимете багато зусиль.

Ми поділимось з вами кількома практичними порадами, які ви зможете використати, а саме: як почати особисто цікавитися враженнями покупців, як полегшити користувачам можливість залишити відгук, чому потрібно просити клієнтів залишити особисту рекомендацію, та можливість використання окремих сервісів для рекомендацій. Давайте поглянемо.

5 способів отримати відгуки клієнтів

  • Особисто цікавтесь враженнями клієнтів

Покажіть вашим покупцям що ви поважаєте їхній бізнес та цікавитесь їхньою оцінкою вашого продукту. Використовуйте кожну можливість щоб переконатися чи клієнт задоволений покупкою і співпрацею з вашою компанією. Одним з ключових моментів стосовно відгуків є те, що вони повинні акцентуватися на тому, наскільки вони є важливими для інших людей, які шукають відгуків про ваш продукт чи сервіс. Нехай ваші відвідувачі зрозуміють, що ви робите все це для того аби інші могли зробити найкращий вибір.

  • Зробіть все максимально просто

Написати відгук — це ще декілька хвилин з і так напруженого розкладу користувача, тому середньостатистичний покупець не буде шукати можливості його залишити. Зробіть так, щоб вони могли легко знайти цю можливість, наприклад розмістіть пряме посилання на профайл для відгуків у вас на сайті або сторінці у Facebook. Пам’ятайте: ніяких складних форм, або «заплутаних» шляхів до профайлів.

  • Попросіть ваших клієнтів

Клієнти розуміють, що відгуки важливі для будь якого бізнесу. Отож, якщо ви надаєте бездоганний продукт або сервіс, просто попросіть користувачів, а вони з радістю погодяться поділитися своєю думкою з іншими людьми.

Також, важливо щоб користувачі залишали відгуки декілька разів. Клієнти довіряють бізнесові, де продукт і сервіс є тривалим і надійним, тому для вас буде вигідно коли покупець поділиться власною думкою через місяць, тоді клієнти переконаються, що те що ви пропонуєте, вже перевірене досвідом.

  • Аутсорсинг

Такі сервіси як Reevoo і Trustpilot спеціалізуються на тому, що допомагають власникам бізнесу збільшити кількість відгуків від клієнтів. Перевага цих послуг полягає в тому, що вони створюють відкрите спілкування між клієнтом і брендом. Проте, інколи вони можуть дорого коштувати і генерувати відгуки лише на своїй платформі. Тому, варто взяти до уваги переваги і недоліки і подумати чи використання таких сервісів принесе вам користь.

  • Виявіть свою вдячність!

Не забудьте подякувати тим, хто залишає відгуки. Це не тільки просто приємна річ для ваших клієнтів — дякуючи, ви будете заохочувати їх поділитися враженнями ще не один раз. Запропонуйте знижку на наступну покупку, або безкоштовну одиницю продукту. Все це висловить подяку клієнтам за витрачений час на написання відгуку і їхню чесність.

Епілог

Кажуть, що якість не дешева, проте всі ці поради разом створять чудо. Просто цікавтесь досвідом користувача, підтримуйте зв’язок з клієнтами і не забудьте подякувати покупцям! На сам кінець, найкращий спосіб отримати чудові відгуки - це подарувати якісний продукт і гарний досвід співпраці. Якщо ви створите незабутній досвід для ваших покупців, ви отримаєте прекрасні відгуки. Якщо у вас виникли питання або проблеми, зв’яжіться з нами, команда Drudesk завжди готовий допомогти вам з вашим веб-сайтом!