5 необхідних оновлень для вашого веб—сайту — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

5 необхідних оновлень для вашого веб-сайту

Ми живемо у світі, де все надзвичайно швидко розвивається і може змінитись за лічені секунди. Якщо у вас є веб-сайт, тоді вам слід підтримувати його так само як і будь-який пристрій, яким ви користуєтеся. Більшість маркетологів вважає, що сайти слід оновлювати кожних 1 або 2 роки. Оновлення веб-сайту — це не лише створення кращого естетичного дизайну, додавання сучасних функцій, або ж насиченого контенту. Якщо ви не хочете відставати, ось 5 важливих оновлень, які вам слід взяти до уваги.

Важливі оновлення для сайту

Респонсивний і мобільний дизайн

Сьогодні люди стали нерозлучні з мобільними телефонами. А що це означає для веб-сайтів? Це означає, що кожен веб-сайт повинен бути респонсивним, адже він дозволяє оптимізувати вашу веб-сторінку для усіх типів і розмірів пристроїв: телефонів, планшетів, комп’ютерів і т. д. Нереспонсивні сайти незручні для користувачів смартфонів, бо для того щоб прочитати контент, або натиснути на кнопку, потрібно приближувати зображення. У такому випадку ви втратите ваших відвідувачів. Більше того, Google офіційно зробив респонсивний дизайн одним з факторів, який впливатиме на рейтиг — а це ще одна причина, чому вам слід замовити респонсивний дизайн для вашої веб-платформи.

Швидкість завантаження сайту

Час завантаження сайту — це важлива частина досвіду користувача. Можливо, ви більше турбуєтесь про дизайн або контент ніж про те, скільки часу йде на завантаження вашої сторінки, але користувачі звертають свою увагу більше на швидкість, ніж на різні гарні додатки на вашому сайті. Справді, сайти які завантажуються довше ніж 3 секунди мають вищий показник відмов і меншу кількість конверсій. Більше того, час, який йде на завантаження сайту, стає все більш вагомим аспектом і впливає на рейтинг сайту. Існує багато факторів, що уповільнюють роботу сайту, наприклад, складна анімація, або великі зображення. Тому, якщо ви не хочете щоб користувачі натискали кнопку «назад» на вашому сайті, зменшіть кількість часу, який йде на завантаження сторінки. В блозі ми описали найкращі онлайн-інструменти для аналізу швидкості сайту.

Конверсії важливіші за контент

Основна мета вашого сайту — перетворити відвідувачів на потенційних клієнтів. Ваш веб-ресурс повинен «змусити» ваших відвідувачів зробити певну дію, тобто купити вашу продукцію, або підписатись на email розсилку. Ви також можете підтримувати контакт з користувачами через email, і таким чином пропонувати їм відвідувати ваш сайт. Якщо ваш сайт містить насичений контент, вам слід використовувати його для збільшення кількості конверсій.

Захоплюючі зображення

Використавши візуальні засоби, ви зробите ваш бренд незабутнім, привабите відвідувачів і передасте ваш меседж. Якщо коректно підібрати зображення до вашого веб-сайту, тоді збільшиться кількість конверсій і покращиться пошукова оптимізація вашого сайту. Якщо на домашній сторінці вашої веб-платформи розміщене зображення на всю ширину (а сьогодні, це тренд), це зображення має бути правильно оптимізоване. Як результат, сторінка буде швидше завантажуватись, а ваші користувачі будуть задоволені. Запам’ятайте, що фото, відео, ілюстрації та інфографіка — найкращий контент.

Персоналізуйте ваш сайт

Персоналізація збільшує кількість конверсій і загалом покращує користування сайтом. Персоналізація — це розуміння інтересів і потреб відвідувачів. Уявіть, що ви відвідуєте кафе протягом декількох тижнів. Коли ви стаєте постійним клієнтом, бариста не лише посміхається вам, а й знає ваше ім’я і улюблений стиль напоїв. Однозначно, ви захочете відвідати це кафе ще раз. Це слугує чудовим прикладом персоналізації. Ваш сайт повинен бути тим місцем, де користувачі почуватимуть себе як в дома, і заодно бачитимуть, що ви розумієте їх і їхні потреби.

Отже, коли ви востаннє робили редизайн чи оновлювали ваш сайт? Якщо ваш сайт не підходить по цим стандартам, слід все обдумати і оновити ваш веб-ресурс. Наша команда Drudesk завжди готова прийти на поміч!