Яка вартість зламаного веб-сайту? — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Чого може коштувати зламаний веб-сайт вашому бізнесу?

Хакерська атака — це те, що багато власників веб-сайтів вважають жахливою катастрофою, але продовжують наївно вірити, що це може статися з ким завгодно, тільки не з ними. Якщо ви також думаєте, що вам нема про що турбуватися, тому що ваш малий бізнес перебуває поза увагою хакерів, які націлені тільки на великі банківські системи і секретні файли NASA, тоді ви помиляєтеся. Насправді ж більшість хакерів не вибирають, який сайт зламувати, а просто сканують інтернет, щоб знайти вразливі місця у веб-сторінках.

Відновлення зламаного сайту є одним з випадків, коли ваш сайт може спричинити великі незаплановані витрати. Фінансові збитки відносяться до різних аспектів, включаючи шкоду вашій репутації і втрату довіри клієнтів, які також можна підрахувати. Отже, розгляньмо докладніше, скільки коштує зламаний веб-сайт.

Скільки коштує зламаний сайт?

Витрати на саме відновлення зламаного веб-сайту

Щоб повернути зламаний сайт назад до нормальної роботи, можете найняти команду ІТ фахівців (наприклад, таку, яку може запропонувати наша компанія), або ж задіяти своїх внутрішніх розробників, якщо вони у вас є. Що б ви не вибрали, аутсорсинг чи власну команду розробників, вам доведеться заплатити їм за роботу. Тоді, коли ви можете більш ефективно інвестувати гроші в створення нової функціональності або впровадження нових покращень безпеки, то при зломі сайту вам доведеться витратити бюджет тільки на те, щоб повернути свій сайт у вихідне становище і відновити все, що було пошкоджено.

Крім очевидних витрат на усунення проблеми програмістами, існує безліч пов’язаних витрат, викликаних хакерською атакою, які перераховані нижче в цій статті.

Втрачений дохід через простій веб-сайту

Якщо, приміром, міжнародний сайт електронної комерції буде недоступний всього пару днів протягом гарячого сезону продажів, він втратить значний дохід. Таким чином, чим більший ваш сайт і чим більше трафіку він зазвичай отримує, тим більше конверсій ви втратите. Це означає, що зламаний сайт коштуватиме вам тих  грошей, які ви не зможете заробити через те, що ваш веб-ресурс буде недоступним для користувачів і не зможе надавати свої послуги, як зазвичай.

Втрачені дані

Ваш сайт точно містить дані, важливі для компанії, а можливо ще й багато приватних даних ваших користувачів. Якщо ви станете жертвою перехоплення даних заради викупу, то їх пошкодження, компрометація чи втрата назовсім не тільки завдасть шкоди, а й унеможливить продовження ведення бізнесу.

Щоб ви змогли повністю відновити базу, зберігайте свої дані в різних місцях. Використовуйте кілька хостинг-провайдерів та публічні хмари, які пропонують щоденне резервне копіювання і сервіси аварійного відновлення.

Втрата трафіку і довіри користувачів через чорний список Google

Google завжди прагне зробити інтернет безпечним місцем для всіх. Коли пошукові боти виявляють шкідливий код при індексуванні вашого сайту, вони маркують ваш веб-ресурс як зламаний або шкідливий, щоб вберегти пересічних користувачів від відвідування небезпечних сторінок.

Напевно, очищення від чорного списку — найболючіша затрата. Це жах дізнатися, що користувачі інтернету, включаючи ваших постійних клієнтів, вірних партнерів і заздрісних конкурентів, бачать попередження «Можливо, цей сайт був зламаний» або «Цей сайт може завдати шкоди Вашому комп'ютеру» прямо під назвою вашої компанії на сторінці результатів пошуку Google.

попередження «Можливо, цей сайт був зламаний»

Вся підступність в тому, що Google потребує часу для оновлення індексації, а час — гроші, як відомо. Після відновлення сайту вам доведеться чекати тиждень або два, доки Google не перестане позначати ваш сайт як зламаний і не видалить вас з чорного списку. Увесь цей дорогоцінний час користувачі будуть уникати вашого вже чистого сайту. Тому, додайте втрати від зменшення трафіку до списку витрат на зламаний сайт.

Втрата довіри клієнтів

Сайт, який зламали однин раз, робить вашу репутацію сумнівною. Навіть якщо ваш сайт був викресленим з чорного списку Google, це не означає, що цей інцидент буде викресленим з пам'яті людей. Якщо ваш сайт містить облікові записи користувачів або має інтеграцію з платіжними системами, то клієнти сумніватимуться довіряти вам свої особисті дані в майбутньому. Таким чином, пляма на репутації також є однією з витрат на зламаний сайт.

Маркетингові кампанії, що не відбулися

Якщо ви підготували деякі маркетингові кампанії на певний період, але саме на цей час ваш сайт раптово зламали або вам вдалося відновити його до запланованої дати, але доведеться чекати виходу з чорного списку пошукових систем, тоді ваші плани будуть зруйновані.

Вам доведеться відкласти або навіть скасувати свої кампанії, якщо вони залежать від календаря, наприклад, як Чорна П'ятниця або продажі напередодні свят, тому що з часом вони втратять свою актуальність. Таким чином, ваші витрати на зламаний сайт будуть включати також і втрачену можливість збільшити дохід завдяки кампанії, і марні невиправдані витрати на підготовку до маркетингової кампанії, яка не відбулася.

Висновок 

Отже, як бачите, витрати на зламаний веб-сайт включають набагато більше, ніж саме відновлення сайту. Хакерська атака може призвести до втрати доходу, даних і довіри, а також до значного збитку для вашої репутації і бізнесу в цілому.

Щоб знизити ризики виникнення цієї неприємної ситуації, захистіть свій сайт від злому, постійно дбаючи про покращення безпеки сайту, оскільки індустрія шкідливих програм швидко розвивається, знаходячи нові способи злому веб-сайтів. На щастя, індустрія безпеки також не стоїть на місці, і постійно винаходяться нові технології виявлення і усунення шкідливих програм.

Якщо ваша система безпеки застаріла, вона залишає прогалини і вразливості, які легко виявити хакерам. Пам'ятайте, що краще інвестувати в безпеку, ніж покривати витрати на зламаний веб-сайт. Наша компанія з підтримки сайтів готова допомогти захистити ваш сайт, щоб ви не постраждали від витрат на зламаний веб-сайт.