12 способів збільшити час перебування користувача на сайті — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як збільшити час перебування на сайті

В умовах великої конкурентності власникам Drupal-сайтів потрібно не тільки знати, як залучити відвідувачів на ресурс, а й розуміти, як утримати їхню увагу. Існує як мінімум 12 способів того, як продовжити час перебування користувачів на сайті.

1. Цікавий контент

Зізнайтеся, що більшість текстів ви читаєте швидко і поверхово. Цікаві статті експертів, які містять корисну інформацію, змусять відвідувачів вашого сайту прочитати матеріал в повному обсязі. Не настільки важливий розмір текстів, наскільки важлива їх тема і освітлення. Корпорптивний блог — ідеальна локація захоплюючих і корисних статей.

2. Лендінг

Ідеальна посадкова сторінка — та, яка найбільш повно відповідає на користувальницький запит. Тому направляючи трафік на свій сайт, варто вдумливо поставитися до вибору лендингу. Слідкуйте, щоб SERP (результат пошуку у видачі), відображав найбільш суттєву інформацію.

3. Швидкість завантаження

Повільний сайт — випробування нервової системи, яке витримують далеко не всі користувачі. Існує така статистика: вкладка браузера, що не встигла завантажиться за 3 секунди, закривається як безперспективна. Тому подбайте про те, щоб сторіночки відкривалися якнайшвидше. Як прискорити завантаження сторінок можете дізнатися в статті «Швидкість завантаження сайту. Аналіз, причини та оптимізація швидкості».

4. Навігація

Утримати увагу користувача можна за допомогою грамотної навігації і продуманої перелінковки. Вимушуйте користувачів і гостей переходити з однієї сторінки на іншу всередині вашого ресурсу, адже це безпосередньо впливає на загальний час перебування на ньому. Меню і релевантні посилання  дуже потужний інструмент утримання уваги відвідувачів в рамках одного веб-сайту.

5. Чат

Якщо завдання вашого ресурсу зводиться до продажів деякого продукту або надання будь-яких послуг, організуйте онлайн-консультації. Діалог користувача з оператором займає певний час. Однак при цьому дуже важлива оперативність відгуку, інакше такий консультант буде викликати лише негатив і роздратованість.

6. Усунення подразників

Спливаючі вікна, клікандери і попандери, спонтанні звукові сповіщення, банери і анімація роблять знаходження на сайті вкрай некомфортним. Такий ресурс хочеться закрити як можна скоріше. Менше роздратування — довше перебування.

7. Читабельний шрифт

Темний фон, неконтрастний шрифт, надмірно невеликий розмір шрифту (до 10px) погано сприймаються читачами. Отже, не розташовують до перебування на вашому ресурсі. Виправте це негайно!

8. Аудіо- і відеоконтент

Залийте на свій веб-проект повчальні відеоролики, презентації або підкаст. Їхній перегляд займе у відвідувачів тривалий відрізок часу і таким способом підвищить час перебування на сайті.

9. Верстка

Подбайте, щоб ваш сайт добре відображався на мобільних пристроях і в останніх версіях популярних браузерів. Кросбраузерна адаптивна верстка несе в собі величезний SEO потенціал.

10. Зворотній зв'язок

Інтерактив з клієнтами може істотно підняти часовий показник. Відмінно справляються з цим завданням форми заявок і підписки, опитування та тести, відгуки та коментарі, калькулятори і онлайн-сервіси. Подбайте про те, щоб на ресурсі були інтерактивні форми.

11. Розміщення контенту

Опинившись на сайті, гість повинен мати можливість швидко зорієнтуватися в новій інформації. Дуже добре, якщо око не «тоне» в текстових простинях, а «чіпляється» за якісь графічні якоря. Це можуть бути тайтли, виділення жирним шрифтом, малюнки, схеми, фотозображення. Без них навіть змістовний і корисний контент чи викличе інтерес відвідувачів.

12. Скорочення нецільового трафіку

Відвідувачі-іноземці, гості з інтересами, відмінними від інтересів вашої цільової аудиторії, представники інших соціально-демографічних категорій, випадково потрапивших на ресурс, залишають його дуже швидко. Достатньо всього лише виключити цю категорію із загального трафіку, щоб показник середнього часу перебування на сайті помітно підвищився.

Збільшивши час перебування на сайті, ви поліпшите поведінкові чинники, які дуже важливі для росту позицій. Для того, щоб користувачам подобався ваш сайт, підвищуйте його usability, зробіть зручну структуру web-сайту, розміщуйте актуальну і цікаву інформацію. Крім того, збільшивши час перебування на сайті, ви автоматично підвищуєте його конверсію, а, відповідно, продаж товарів або послуг зростуть!