7 порад, як виділити сайт серед конкурентів — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як виділити свій сайт серед конкурентів

Якщо хочете бути лідером ринку у своїй ніші, ставте за мету не тільки поспівати за конкурентами, а й виділятися серед них. Такі характеристики, як мобільність та висока безпека вже є очевидною необхідністю для сайту. Тому, сьогодні ми зосередимося на тих аспектах, які зроблять ваш сайт помітним серед сайтів ваших конкурентів і таким, що запам'ятовується в очах користувачів мережі.

Поради, як виділити свій веб-сайт серед інших в інтернеті

Виділяйтеся оригінальним логотипом компанії

Перше, що люди помічають, коли знайомляться з вашою компанією і брендом — це логотип. Логотип важливий для бізнесу, він як візитна картка. Використовуйте символіку і креативність при комбінуванні квітів і шрифтів. Зіграйте на схожості літер і силуетів об'єктів, пов'язаних з вашою сферою, щоб по логотипу можна було легко припустити, які продукти і послуги ви пропонуєте або дайте асоціацію з відповідним загальним тоном і атмосферою бізнесу. Намагайтеся, щоб ваш логотип не був схожий на вже існуючий чужий, щоб вас не плутали.

оригінальний логотип компанії

Виділяйтеся унікальним і свіжим контентом

Корисний і оригінальний контент високої якості цінується як користувачами, так і пошуковими системами і виділяє вас як надійне джерело. Уникайте плагіату. Надавайте відвідувачам сайту інформативні та цікаві відомості про ваші продукти, послуги та тенденції в галузі. Навчайте їх і розважайте їх.

Зробіть контент відображенням культури вашої компанії, а також особистостей клієнтів. Персоналізуйте контент сайта, показуючи те, що відповідає інтересам кожного користувача. Не менш важлива свіжість контенту, тому постійно публікуйте нове і оновлюйте дані, що втратили актуальність.

Виділяйтеся приголомшливою графікою і кастомними фотографіями

Оскільки люди сприймають візуальну інформацію швидше і охочіше, ніж текст, якому потрібно більше часу і зусиль на обробку людським мозком, то супроводжуйте текстовий контент зображеннями. Візуальні стимули також сприяють встановленню контакту з вашим сайтом і брендом на емоційному рівні та покращенню рівня конверсій.

Спрощений плоский дизайн зараз в тренді. Створюйте цікаві елементи цього веб-дизайну в кольорах вашого бренду. 

плоский дизайн

Якщо ви займаєтеся, приміром, продажем одягу чи доставкою їжі через сайт, тоді вам не обійтися без зображень об'єктів природними, якими вони виглядають насправді. В такому випадку використовуйте кастомні фотографії, зроблені на замовлення, замість стокових. Вони зроблять ваш сайт оригінальним і відмінним від інших сайтів, які використовують ті самі фотографії з тих самих стоків, що і багато хто.

кастомні фотографії

Виділяйтеся незвичним фоном, але будьте обережні

Більшість веб-сайтів,як і більшість книг мають білий фон. Тому, вибір будь-якого іншого кольору безумовно буде вас виділяти. Проте, важливо не втратити зручність використання, переслідуючи претензійність. Вибір чорного фону сайту буде доречним, якщо переважає візуальний контент, як в фотогалереях. Якщо ж на передньому плані більше текстової інформації, як в блозі, тоді темні літери на світлих відтінках будуть менш стомлюючі і шкідливі для зору користувачів, ніж навпаки.

чорно-білий фон для сайту

Також, в якості фону, можна використовувати зображення або візерунки замість одного кольору, але тут важливо уникати таких, як на прикладі нижче, щоб вони не рябіли в очах і не заважали сконцентруватися на самому контенті.

візерунки для фону сайту

Виділяйтеся креативною сторінкою помилки 404

Всі помиляються. Це справедливе виправдання. Проте, здатність підтримувати гарний настрій користувачів, показуючи їм розчаровуюче повідомлення про помилку — це справжня майстерність, яке обов'язково принесе свої плоди. Подивіться на ці приклади креативних сторінок 404 і надихніться на власні. Використовуйте смішне чи просто приємне зображення або анімацію, яка показує вашу креативність і відповідає загальній тематиці і стилістиці сайту. Розважте користувачів інтерактивною грою або цікавої вікториною.

Виділяйтеся відсутністю дратівливих прохань типу CAPTCHA

Люди зазвичай не люблять заповнювати веб-форми. Тому, постарайтеся зробити процес реєстрації максимально простим для користувачів, але тим не менш безпечним для вас. Існує безліч способів захистити сайт від спам-ботів. ReCAPTCHA вимагає зробити тільки один клік замість введення розмитих букв. Однак, ви можете просунуться ще далі, спростивши цей процес взагалі до нуля дій з боку користувачів!

Застосуйте протилежний підхід, коли не люди повинні підтверджувати, що вони люди, а навпаки: спам-боти повинні розкрити своє єство. Google представив невидиму reCAPTCHA без прапорців для користувачів, але із завданням для пошукових роботів. Ще один спосіб — модуль Honeypot для сайтів на Drupal 8, який додає тимчасову мітку і приховане поле, невидиме для людей, але не для спам-ботів. Коли боти заповнюють це поле, вони виявляються і блокуються.

Виділяйтеся таймером зворотного відліку

У кожного є приємні спогади з дитинства, коли в новорічну ніч на всіх телевізійних каналах відображається годинник, і все населення Землі затримує дихання, стежачи за рухами стрілки, що наближається до позначки 12. Цей зворотний відлік приносить відчуття, що щось важливе має відбутися, і ви не хочете пропустити цей бажаний момент.

Розміщення таймера зворотного відліку на веб-сайті буде мати той же позитивний ефект. Коли ви плануєте запуск оновленого сайту або будь-якої маркетингової кампанії, то показники, які змінюються в реальному часі, будуть спонукати відвідувачів відчувати цікавість і чекати з нетерпінням або ж, навпаки, поспішити зробити покупку, щоб встигнути до закінчення відліку. Чи то круговий індикатор виконання, чи простий зворотний відлік, який показує арабські цифри, він також виділить вас серед сайтів, які упорядковують свої повідомлення в формі статистичної інформації. Для сайтів на Drupal буде корисним модуль Countdown Timer.

таймер зворотнього відліку на сайті

Сподіваємося, ця стаття, яка доповнює наш список корисних порад щодо покращення сайту, допоможе вам створити неймовірний користувацький досвід, підвищити впізнаваність вашого бренду і лояльність до бренду. Ми також можемо допомогти вам отримати професійну підтримку сайту, якщо потрібно зробити редизайн або вирішити будь-які технічні питання.