Як організувати технічну підтримку сайту — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як правильно організувати технічну підтримку сайту?

Ось нарешті, закінчено довгий і трудомісткий процес розробки сайту. Здається — все, тепер можна перепочити, сайт буде працювати без участі розробників. Але це не так, створення сайту — це тільки початок його просування до успішної роботи. Далі необхідно проводити постійну роботу з підтримки вашого сайту в працездатному стані — технічну підтримку сайту. Це поняття включає в себе кілька напрямків роботи — сервісна підтримка, інформаційна підтримка, контроль ефективності, ну і власне, сама технічна підтримка.

Як правильно організувати технічну підтримку сайту?

У поняття технічної підтримки включені такі складові як домен, хостинг, робота CMS (системи управління контентом), тобто все, що забезпечує безперебійну роботу сайту.

Вибір доменного імені — як елемент технічної підтримки сайту

Першим і найважливішим етапом технічної підтримки, повинна бути реєстрація, обраного вами в процесі створення сайту, доменного імені. Після цього необхідно підключення послуги DNS, інакше відвідувачі не матимуть доступу до вашого сайту — це також функція технічної підтримки сайту.

Обслуговування хостингу — одна з функцій технічної підтримки

Що таке хостинг? Це місце розміщення вашого сайту в Інтернеті. За допомогою технічної підтримки ведеться постійне обслуговування хостингу. Зазвичай, розміщення сайту на сервері замовника передбачено, як варіант, при розробці сайту, але і в цьому випадку без технічної підтримки не обійтися, так як знадобляться послуги IT-служби для грамотного налаштування сервера.

Працююча CMS — завдання технічної підтримки

Сайт не буде повноцінним, якщо він не наповнений контентом. Для управління контентом призначена система управління контентом (CMS). З її допомогою проводиться оновлення і редагування інформації на сайті, вона дозволяє здійснювати повну інформаційну підтримку сайту. Завдання технічної підтримки — забезпечення працездатності системи управління контентом і використання всіх її можливостей при роботі з сайтом.

Хто впорається з технічною підтримкою сайту?

Давайте розглянемо декілька варіантів організації технічної підтримки сайту і виберемо найоптимальніший.

Перший. Цей варіант, в першу чергу, прийде в голову керівнику підприємства — доручити технічну підтримку співробітнику компанії, наприклад, системному адміністратору і це зрозуміло, не треба організовувати додаткове робоче місце і на зарплаті можна заощадити. Але, таким чином можна просто загубити успішно розпочату розробниками справу з організації роботи сайту, адже недостатньо компетентна людина не зможе організувати ефективну технічну підтримку сайту.

Другий варіант — для здійснення технічної підтримки сайту наймається спеціальний співробітник. Для роботи сайту, цей варіант хороший, але виплата зарплати, організація робочого місця, оплата відпусток і лікарняних — це додаткові витрати, які можуть бути обтяжливими для підприємства, а ефективність роботи сайту цим не гарантується.

Третій варіант — найбільш виправданий з економічної та практичної точки зору. Передати технічну підтримку сайту спеціалізованій компанії на аутсорсинг. Співробітники такої компанії мають достатню кваліфікацію та навички організації технічної підтримки сайту. Оплата за такі послуги значно менша, ніж витрати на утримання власного співробітника і відповідальність за роботу сайту повністю бере на себе ця організація. Ваша турбота — вибрати надійну компанію або професійного веб-майстра, яким ви зможете довірити технічну підтримку свого сайту.