Як підготувати сайт до літнього маркетингу? — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

А ваш веб-сайт готовий до літнього маркетингу?

Літо вже не за горами. Люди перестають мріяти про відпустку, а починають її ретельно сплановувати. Відвідувачі вашого веб-сайту готуються до спекотного літнього сезону, тож вашому веб-сайту варто зробити це також. Сезонність — ключовий фактор у споживчому маркетингу, а літній сезон повний можливостей. Дізнайтеся, як оптимізувати свій веб-ресурс на період літа.

Поради щодо літнього маркетингу для вашого веб-сайту

Контент з літнім настроєм

Як ви, напевно, знаєте, фотографії, графіка і відео-контент сприймаються швидше, ніж надрукований текст і значно впливають на те, як ми почуваємося і як ставимося до того, що бачимо. Тому, при побудові стратегії контент-маркетингу, пам'ятайте, що більшість людей асоціює літо з відпусткою, відпочинком, дозвіллям, розвагами, морем, пляжем, легким одягом, теплом сонця і так далі.

Розмістіть на своєму веб-сайті приємні зображення впізнаваних атрибутів літа, де це можливо і доречно. Застосовуйте теплу кольорову гаму. Позбудьтеся сірості і холодних зимових відтінків. Використовуйте світлі тони, щоб бути в гармонії з безтурботним і розслабленим настроєм користувачів у цей час. Не перевантажуйте складними текстовими повідомленнями, а використовуйте лаконічну,  просту мову і слова, пов'язані з літом.

Спеціальна літня пропозиція

Заохочуйте більше людей купувати ваші товари чи послуги за допомогою спеціальних літніх розпродажів, знижок, кешбеків, призів, бонусів, купонів. Ви можете запропонувати щось з цього в обмін на контактні дані користувачів, їх реєстрацію чи підписку для створення клієнтської бази. Такі літні пропозиції допоможуть збільшити трафік на ваш веб-ресурс і перетворити потенційних клієнтів на явних. Інформацію про літні акції можна розмістити безпосередньо на сайті, у рекламі та/або на бізнес-сторінках в соцмережах.

Літня кампанія в соціальних мережах

Люди звикли насолоджуватися перевагами соцмедіа і використовувати декілька з них, щоб поділитися своїми веселими фотографіями з відпочинку, незабутніми враженнями та історіями подорожей за допомогою постів і статусів, а також, щоб дізнатися, що ж нового у профілях друзів. Якщо користувачі проводять значну частину свого часу на просторах різних соцмереж, то вашому бізнесу теж варто бути там. Це відмінні місця для запуску маркетингової кампанії влітку.

Беручи до уваги тренди маркетингу в соціальних медіа 2017 року, подавайте свою інформацію у вигляді живого потокового відео, 360° або ефемерного контенту, щоб ваш бренд згадувався в стрічках новин користувачів Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google+ та ін.

При створенні рекламних оголошень та постів для соціальних мереж, не забувайте про поради щодо контенту на літню тематику і поради щодо оптимізації рекламної кампанії в Facebook. Якщо ви плануєте літню відпустку, як і ваші клієнти, то можете поставити заготовлені відкладені записи на таймер. Це дозволить соціальним сторінкам підтримувати активність.

Не забувайте про мобільну орієнтованість і влітку

Мобільні пристрої зручно брати із собою на відпочинок, тому що вони легкі і не вимагають постійного під’єднання до електромережі. Люди використовують мобільний пошук також і при плануванні маршрутів своїх подорожей. Вони шукають веб-сайти, де можна вигідно купити необхідні речі чи забронювати готель.

Тож, сайт повинен бути mobile-friendly завдяки респонсивному дизайну, мобільній версії, прискореним мобільним сторінкам чи будь-якому іншому мобільному рішенню. Це допоможе вам підготуватися до mobile-first індексації від Google та забезпечити відвідувачам сайту позитивний мобільний досвід, що сприятиме їх високій задоволеності та лояльності.

Сподіваємося, вищезгадані поради щодо літнього маркетингу стануть вам у пригоді, а Drudesk завжди готовий допомогти оптимізувати ваш веб-ресурс.