6 видів бізнесу, яким необхідний Call Tracking і чому — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Яким видам бізнесу необхідне відстеження дзвінків зі сайту і чому?

Хочете перевірити, чи виправдали себе кошти, витрачені на онлайн рекламу? Бажаєте дізнатися, яке рекламне оголошення виявилося найбільш ефективним? Ви хочете вміти з впевненістю визначати, куди спрямовувати ресурси в майбутньому, щоб збільшити трафік та свій веб-сайт? Якщо так, тоді вам варто замінити контактний номер, просто вказаний на сайті, на номер, на який користувач може зателефонувати вам з веб-сторінки. Call Tracking — один із методів веб-аналітики, який дозволяє відстежити конверсії викликів. Хоча телефонних дзвінків не уникнути багатьом компаніям у багатьох сферах, але не усім вони доречні. Нижче ви можете побачити види бізнесу, які обов’язково повинні використовувати відстеження дзвінків і чому.

Компанії, яким потрібний кол-трекінг:

Домова служба

Якщо ваша компанія пропонує послуги сантехніка, електрика, столяра, встановлення вікон та дверей, покриття для підлоги; ландшафтний дизайн, прибирання будинку, господарські і тому подібні роботи, тоді вам обов’язково треба відстежувати вхідні дзвінки, кількість яких зростає з кожним днем.

Зазвичай, шлях конверсії виглядає таким чином: потенційний клієнт гуглить, наприклад, «замовити установку металопластикових вікон», натискає на кілька результатів пошуку для порівняння, і телефонує до обраного агентства, щоб узгодити час та інші деталі. Таким чином, важливо знати, що сприяє дзвінкам, які перетворюють потенційних споживачів на реальних, які ключові слова вони шукали, які веб-ресурси їх направили, з яких сторінок вони перейшли на ваш сайт, а отже, яка онлайн реклама виявилася найбільш ефективною.

Продаж нерухомості

Купити (або орендувати) житло — це обдумане рішення і вагома трата коштів, тому люди, звісно, що не здійснюють такі покупки простим натисненням кнопки «купити зараз», як вони звикли робити при купівлі одягу, аксесуарів, техніки і т. п. в інтернет-магазинах. Коли люди серйозно зацікавлені в переїзді в новий будинок чи квартиру, вони, ймовірно, мають намір зв'язатися з агенством з нерухомості за допомогою телефонного дзвінка.

Торгові агенти з нерухомості, як правило, працюють на певній території і отримують клієнтів з міст і сіл, розташованих поблизу. Call Tracking допоможе дізнатися більше про відвідувачів сайту.

Турагенства та готельний бізнес

Якщо ви є власниками готелю чи бюро подорожей, ви погодитеся, що телефонні дзвінки зручні для бронювання. Щоб заохотити мандрівників зателефонувати, ви, напевно, витратили кошти і час, щоб створити оголошення та розмістити їх на найрізноманітніших сайтах в інтернеті. Проте, всі маркетингові зусилля виявляться марними, якщо ви не застосуєте метод Call Tracking. Він дозволяє визначити веб-сайти, з яких «прийшли» користувачі. Таким чином, ви можете зосередитися на найефективніших каналах інформування, щоб зацікавити майбутніх клієнтів.

Медицина

Якщо ви працюєте у сфері медицини, наприклад, стоматологом, телефонні дзвінки часто передують візитам пацієнтів. Виникає необхідність уточнити питання, що стосуються конкретного випадку, можливість надання певних послуг, які не вказані на сайті, уточнити деталі і, врешті, записатися на прийом на зручну дату і час. Call Tracking допоможе залучити більше пацієнтів і отримати більший дохід.

Юридична діяльність

Юристи повинні витримати велику конкуренцію, яку передбачає ця професія. Отож, кожен новий клієнт, кожен новий телефонний дзвінок є дуже цінним. Адвокати вдаються до всіх можливих інноваційних технологій, аби привернути увагу громадськості до своїх послуг. Отже, якщо ви хочете, щоб потенційні клієнти знали про вас і зв'язатися з вами у випадку потреби, ви повинні використати різні способи прорекламувати свій бізнес. Однак, ви не отримаєте вигоду від реклами повною мірою без Call Tracking.

IT та SaaS компанії

Велику кількість телефонних дзвінків отримують також і компанії, чия діяльність пов’язана із інформаційними технологіями, а також програмним забезпеченням як послугою. Спектр пропозицій від цих компаній зазвичай широкий та складний. Контент, представлений на їхніх сайтах, не може дати відповіді на специфічні індивідуальні питання, на які може відповісти людина. Такі питання найзручніше вирішувати за допомогою телефонних розмов, а не онлайн-листування. Відстежуючи дзвінки, ви зможете оцінити ефективність реклами в інтернеті та скоригувати рекламну кампанію відповідним чином.

Тож, якщо ваш рід зайнятості згадувався у цій статті, тоді відстеження телефонних дзвінків зі сайту обов’язково повинно стати невід'ємною частиною вашої загальної маркетингової кампанії. Команда Drudesk завжди готова допомогти відчути переваги передових техногогій.