SMM-тренди 2017 для вашого бізнесу — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Тренди маркетингу в соціальних медіа 2017 року

Люди, особливо маркетологи, завжди повинні дивитися вперед, на перспективу, шукати нове, не зупинятися на досягнутому і прагнути до все кращих результатів у своїй сфері. Тож, якщо ваш бізнес націлений на майбутнє, ви повинні спочатку проаналізувати минуле. Давайте згадаємо, які веб-тренди домінували в 2016. Висновки про попередній досвід дали нам можливість спрогнозувати, які тенденції веб-розробки збережуть свою актуальність в 2017 році, перш ніж він настане. Зараз 2017 тільки розпочався, і нас все ще цікавить, що вам варто очікувати від різних аспектів веб-життя, щоб стати до них підготовленими. У сьогоднішньому блозі ми пропонуємо наші прогнози на цей рік стосовно соцмедіа.

Тенденції маркетингу в соцмедіа у 2017 році:

Відео в режимі реального часу

Відео-контент залишається бути популярним та ефективним маркетинговим інструментом. Однак, форми його подачі продовжують видозмінюватися, шукаючи нових, все результативніших способів впливу на глядачів. Тепер, щоб виділитися серед конкурентів, не достатньо використовувати повноекранні фонові відео на сайті компанії чи записані та завантажені відеоролики. Новим трендом є потокові відео, тобто в режимі онлайн. Здійснюються вони переважно завдяки таким соцмедіа, як Periscope та Facebook Live. У листопаді 2016 року така функція з’явилася в Instagram, а наступного місяця — в Twitter.

Прямі трансляції використовуються для презентацій та конференцій, набираючи мільйони переглядів. Ви можете також проводити через Periscope інтерактивні наочні покази своїх товарів, даючи поради щодо нюансів їх застосування. На відміну від записаних відео-інструкції, саме інтерактивність забезпечує кращий результат, адже так ви маєте змогу відповісти на питання та коментарі споживачів одразу, в прямому ефірі. Виникає живе спілкування. Ви отримуєте миттєвий зворотній зв’язок та стаєте ближчими, доступнішими для своїх клієнтів.

Візуальний контент з оглядом у 360°

У 2017 році, більше панорамних, сферичних фотографій та відео у форматі 360 градусів, зроблених за допомогою камер GoPro буде завантажено в соцмережі як звичайними користувачами, так і брендовими компаніями. Ви можете використати цю технологію у маркетингових цілях, наприклад, щоб організувати віртуальну подорож або екскурсію і заохотити глядачів відвідати свій готель, ресторан, музей, художню галерею, чи для демонстрації характеристик автомобілів і будинків на продаж тощо. 360° стане нормою для Facebook Live, Twitter і YouTube. Можливо, інші соцмедіа також оголосять про впровадження 360° властивості.

VR і AR

Окрім функції 360°, Facebook Live також планує інтегруватися з VR-гарнітурами. Майбутнє маркетингу віртуальної реальності (VR) і доповненої реальності (AR) виходить далеко за межі реклами в іграх Pokemon Go чи Oculus. Підприємства повинні почати шукати можливості не лише у традиційних соціальних медіа, щоб забезпечити живий досвід віртуальної реальності для своїх користувачів.

Контент, що зникає

Snapchat першим започаткував поширення ефемерних фотографій, які щезають через 24 години. Instagram Stories підхопив цю тенденцію зникаючого візуального контенту, і тепер його користувачі можуть обмінюватися ефемерними відео. Facebook також не раз намагався скопіювати характерну особливість Snapchat. Нещодавно компанія тестувала на своєму додатку повідомлення, котрі самовидаляються, щоправда поки лише в Ірландії. FB Stories не відображаються у стрічці новин та у життєписі. Також, власники Android і Apple, у яких встановлений додаток FB Messenger, можуть вручну вибрати Secret Conversations для захисту приватності. Можливо добавити таймер на видалення від 5 хв. до 24 год.

Звичайно, ви не повинні повністю відмовлятися від створення професійних фотографій та відео для маркетингових цілей. Більше того, контент, що зникає, надає вам додаткові можливості. Ви можете постити первинний, живий, не заготовлений контент, створений експромтом. Це може бути відео-інструктаж, пряма трансляція подій, інтерв'ю, погляд за лаштунки, анонси, результати конкурсів і т. д. Не бійтеся спілкуватися з вашими клієнтами в безтурботній і трохи гумористичній манері. Це хороша можливість представити свій бренд з нового боку і ближчим до своїх клієнтів.

Месенджери

Попередній досвід показав, що Twitter, Facebook, Instagram і LinkedIn, взяті разом, мають менше юзерів, ніж чотири головних месенджерів, таких як FB Messenger, WhatsApp, QQ Chat і WeChat. У листопаді 2016 року, компанія Facebook підтвердила, що рекламодавці можуть платити за висвітлення свого бренду в News Feeds. Коли користувач натискає на цю рекламу, він переходить одразу до вікна чату з рекламодавцем всередині FB Messenger. Тож, в 2017 році компанії будуть концентрувати свої зусилля на додатках соціальних повідомлень більше, ніж на соціальних мережах. Ці додатки пропонують привабливі можливості брендам для електронної комерції та обслуговування клієнтів.

Платні оголошення в соцмедіа

Стає все важче досягнути результату шляхом залучення лише органічного трафіку. Facebook змінив свій алгоритм стрічки новин, віддаючи пріоритет повідомленням, поширеним звичайними користувачами, а не брендами. Їхній новий програмний код здатен відслідковувати записи, що публікувалися раніше, щоб зменшити кількість не оригінального контенту. Також, першими відображатимуться новини, з авторами яких ви взаємодієте найбільше. Таким чином, ведеться боротьба з фейковими новинами і фейковими сторінками.

Це означає, що якщо ви хочете, щоб вашу сторінку для бізнесу побачили на FB, ви повинні будете використовувати платну соціальну рекламу в соцмережах. У зв'язку зі збільшенням компаній, що застосовують платні оголошення, зростатиме і конкуренція, і ціни. Таким чином, бренди будуть намагатися створювати все цікавішу, креативнішу рекламу, яка сприятиме конверсіям, а також вкладати більше коштів у Facebook Promoted Posts, Twitter Promoted Tweets або ж LinkedIn Ads, якщо ваша цільова аудиторія B2B.

Ми сподіваємося, що тенденції, які ми згадали вище, допоможуть вам побудувати ефективну SMM-стратегію для свого бізнесу на 2017. Впровадивши їх, ви залучите нову аудиторію, а отже, і збільшите обсяг продажів і рентабельність інвестицій. Якщо у вас виникли будь-які питання стосовно цього, звертайтеся до нас. Ми з радістю дамо відповіді.