Створення цілей та фільтрів в Google Analytics — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Поради щодо створення Цілей та Фільтрів в Google Analytics

Переваги Google Analytics не підлягають сумніву — це найпопулярніший інструмент для відстеження детальної статистики поведінки користувачів на сайті. Він допоможе вам зрозуміти їхні вподобання і відповідно відрегулювати свою контент-стратегію та маркетингову кампанію.

Популярність цього інструменту не означає, що всі в курсі, як використовувати його можливості наповну. Давайте виправляти ситуацію. Сьогодні зупинимось на деяких з них: Цілі (Goals) та Фільтри (Filters).

Цілі створені для того, щоб показувати вам виконання чи невиконання певних дій користувачів на сайті, а задача Фільтрів — допомогти відфільтрувати непотрібні дані. А зараз — більше деталей.

Більше про Цілі

Цілі аналізують, наскільки часто користувачі виконують певні дії. Простіше кажучи, вони дозволяють вам відслідковувати їхні дії на вашому сайті. Цілі показують, наскільки добре ваш сайт виконує свою місію, як відвідувачі його використовують і чи взаємодіють з тими елементами сайту, з якими вам би хотілося.

Цілі вносять свій вклад в успіх вашого бізнесу, адже надають дуже важливу інформацію, таку як коефіцієнт конверсій вашого сайту. Ця інформація дозволяє оцінити ефективність вашого онлайн-бізнесу і маркетингової кампанії. Цілі можуть бути встановлені в кілька різних способів, всі з яких доступні на адміністративній панелі.

Тепер давайте розглянемо різні типи цілей

Перший — Місце призначення (Destination). Дана ціль показує, чи відвідувач перейшов на конкретну сторінку — наприклад, на сторінку підтвердження замовлення: site.com/confirm_order. Ця ціль дозволяє також відслідковувати послідовність кроків користувача, які він зробив в процесі переходу на бажану сторінку (наприклад, додав товар до кошика — site.com/add_to_cart, відвідав сторінку кошика — site.com/cart). Знаючи, на якому саме етапі потенційний покупець перервав процес покупки, ви зможете зрозуміти, які труднощі у нього виникають, і вжити заходів щодо цього.

Ціль, яка пов’язана з перебуванням користувача на сайті протягом певної кількості часу, називається Тривалість (Duration). Наприклад, у вас є сторінка з блогами, яку люди часто відвідують, але не факт, що читають. Ви можете відстежити це і дізнатися, читали вони щось чи ні. Створіть ціль з кількістю часу, який, на вашу думку, потрібен для прочитання блогу. Використовуйте її, щоб побачити, чи лишаються люди на сторінці достатньо довго для виконання цієї цілі.

Тепер перейдемо до цілі Сторінки/Екрани за сеанс (Pages/Screens Per Session). За допомогою цієї цілі ви можете проаналізувати, скільки сторінок відвідувачі переглядають на вашому веб-ресурсі. Ця ціль може комбінуватися з попередньою — їхня комбінація дозволить визначити, чи якісний у вас контент, і яке залучення користувачів на вашій веб-сторінки.

Ціль Подія дозволить вам вдатися в деталі. А саме, вона допоможе вам відстежити взаємодію користувача з майже кожним елементом на вашому ресурсі. Якщо ви знатимете всі його натискання на важливих сторінках сайту (на формі заповнення, банері і т.д.), це дозволить вам зрозуміти, на якому етапі ваш потенційний клієнт покидає сайт, проаналізувати причини цього і внести відповідні виправлення.

Як створити ціль в Google Analytics

В адмінпанелі вашого облікового запису Google Analytics оберіть “Цілі”, натисніть “Нова ціль”, а потім перейти до її налаштувань. 

створення цілі

Наприклад, ви можете створити “спеціальну ціль”, для якої можете задати деталі: дати їй назву, обрати її тип (наприклад, “тривалість”), а потім встановити інші параметри (наприклад, час), при виконанні яких ціль вважається успішно здійсненою.

створення цілі

створення цілі

створення цілі

Про Фільтри

Фільтри дуже важливі для будь-якого сайту, адже вони дозволяють відслідковувати інформацію лише про бажаних користувачів. Наприклад, ви можете відфільтрувати внутрішні IP-адреси або ж трафік з вашого міста. Це допоможе вам контролювати тільки ті перегляди, які є корисними для вашої компанії.

Як створити фільтр в Google Analytics

Для того, щоб створити фільтр, в адмінпанелі акаунта Google Analytics натисніть “Фільтри”. Створіть новий фільтр і встановіть потрібні вам параметри.

Завжди отримуйте максимум від Google Analytics, і нехай він стане вашим мудрим і уважним асистентом. А якщо вам потрібна будь-яка допомога з Google Analytics або з SEO-оптимізацією вашого сайту, Drudesk завжди поруч!