5 основних проблем онлайн-магазинів і їх рішення — Блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Веб-сайт електронної комерції: проблеми та рішення

Онлайн торгівля стає все популярнішою. Вона спокушає своїми зручностями, щедро дарованими сучасними технологіями, але водночас і створює особливі труднощі, відмінні від тих, з якими стикаються фізичні магазини. Ми пропонували вам корисні поради щодо міграції сайту електронної комерції, а також поради для інтернет-магазинів, де мало товарів. Зараз до вашої уваги поради і рішення, які будуть корисні для онлайн-магазинів будь-якого масштабу, тому що всі вони мають або можуть мати спільні важливі проблеми, про які ми розповімо в цій статті.

Проблеми інтернет-магазинів та їх рішення:

Проблема № 1: Покинуті кошики

Рішення: Не відбивайте охоту в своїх відвідувачів, створюючи заплутану і трудомістку процедуру покупки. Не дратуйте їх потребою в більше, ніж трьох кліках миші. Не пропонуйте своїм потенційним клієнтам робити надмірні дії, які вони ненавидять, щоб усунути причини, з яких вони покидають свої кошики на півшляху до завершення покупки. Ми також раніше називали причини, з яких відвідувачі залишають інтернет-магазини, нічого не придбавши.

Однак, причина також може бути і тривіальною, наприклад, збій підключення до інтернету або зовнішній відволікальний фактор, як телефонний дзвінок чи стукіт у двері. Тому, відправляйте користувачам електронною поштою лист-нагадувальння з зображеннями обраних ними товарів та з посиланнями, які спрямують їх назад на вашу сторінку продуктів.

Проблема №2: Неготовність до хакерських атак

Рішення: Регулярно перевіряйте вразливі місця свого сайту і сервера, позбавляйтеся від шкідливих програм та усувайте баги. Ви можете звернутися до ІТ-фахівців, щоб ті провели аудит безпеки або ж скористатися модулями для перевірки і підвищення безпеки Drupal-сайту. Захистіть своїх клієнтів і себе, часто змінюючи паролі, місце розташування бази даних і так далі. Підтримуйте лояльність клієнтів і не ризикуйте скомпрометувати інформацію про кредитні картки і особисті дані своїх споживачів.

Проблема №3: ​​Негативний мобільний користувацький досвід

Рішення: Зробіть свій сайт привітним для мобільних пристроїв. Ви досі ще не впровадили респонсивний веб-дизайн чи хоча б AMP? Тоді покваптеся! Забезпечте зручне відображення контенту і навігацію по сайту для ваших мобільних покупців, кількість яких має тенденцію до зростання. Не розчаруйте тих користувачів, які звикли робити покупки в інтернеті, сидячи в кафе і слухаючи поради друга про те, що варто купувати, або під час нудної поїздки в громадському транспорті або в інших ситуаціях, коли немає настільного комп'ютера. Не ризикуйте відгородити себе від безлічі потенційних клієнтів зі смартфонами і не дозволяйте їм піти до ваших конкурентів, які вже оптимізували свої сайти для мобільних пристроїв.

Проблема № 4: Поганий контент-маркетинг чи його відсутність

Рішення: Надайте своїм клієнтам якісний контент, в якому вони будуть завжди зацікавлені. Захоплюйте їх статтями і постами в соцмережах, які розповідають про новинки і тенденції сезону; практичними порадами і туторіалами, які вчать, лукбуками, які демонструють; оглядами і відгуками, які переконують; FAQ, які пояснюють; дослідженнями і опитуваннями, які поважають думку клієнтів; та іншими типами контенту і перевагами контент-орієнтованої комерції, які перетворюють потенційних покупців в явних.

Особливу увагу приділіть візуальному контенту, тому що, по-перше, він найбільше впадає у вічі та запам’ятовується і, по-друге, тому що неможливо продавати товари, не показуючи, як вони виглядають. Отже, використовуйте приємні фотографії високої якості і не забувайте про ALT теги. Напишіть відповідні описи зображень з ключовими словами як альтернативний (alt) текст. Це покращить видимість вашого інтернет-магазину для пошукових систем, а також показник клікабельності (CTR), адже багато користувачів шукають зображення товарів в пошуковику, а потім клікають на вподобане, що приводить їх на веб-сайт.

Проблема №5: Незручний пошук на сайті

Рішення: Крім пошукової оптимізації, подбайте також про пошук усередині сайту. Намагайтеся уникати «пошук не дав результатів». Особливо запобігайте ситуаціям, коли шуканий продукт насправді є в наявності, але не може бути знайдений (і, відповідно, проданий) через неточності в запитах користувачів, такі, як використання синонімів, діалектів, сленгу, абревіатур або ж звичайні орфографічні помилки. Що потрібно для створення ефективного пошукового рядка, так це встановити автодоповнення і фільтри, зробити рядок достатньо довгим і розмістити його у верхній частині кожної сторінки. На випадок, якщо все-таки не знайдено точної відповідності, запропонуйте схожі продукти з аналогічними функціями.

Вищезазначені рішення можуть дати вам керівництво, як покращити інтернет-магазин, збільшити кількість конверсій і вистояти конкуренцію на онлайн-ринку. Наша команда завжди готова допомогти вам вирішити питання, пов'язані зі сайтом електронної комерції.