Чому варто зробити свій Drupal-сайт мультимовним — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Зробіть свій Drupal-сайт мультимовним: на це є причини

Привіт, hello, bonjour, hola! ;) Цей світ величезний, мультикультурний і сповнений мульти-можливостей. І всі ці можливості можуть відкритися вам завдяки вашому Drupal-сайту. З правильним підходом, можна збільшити час перебування відвідувачів на сайті, надихнути їх на покупку і досягти багато чого іншого. Серед способів зробити сайт потужним бізнес-інструментом є один, який доведе вам, що кордонів та меж справді немає. Зробіть свій сайт мультимовним і примножте його потужність в рази!

Причини зробити ваш Drupal-сайт мультимовним

Залучайте більше клієнтів, спілкуючись із ними їхньою мовою

Мати одномовний сайт — означає обмежувати свою аудиторію лише тими людьми, які нею володіють. Не винятком є і англійська, хоча вона давно сприймається як міжнародна мова спілкування. Все одно багато людей її не розуміють або розуміють недостатньо, і віддають перевагу пошуку та серфінгу в мережі своєю рідною мовою. Навіть коли вони роблять це англійською, знаючи, що так отримають більше результату, то навряд чи вони щасливі від цього і навряд чи не робили би по-іншому, якби мали вибір. А ви можете “зробити їх щасливими” і дати цей вибір! А потім — насолоджуйтесь результатом у вигляді примноження кількості клієнтів.

Ясність, комфорт і довіра підвищують конверсії

Повне розуміння того, що ви пропонуєте, підвищує ймовірність здійснення покупки відвідувачем (або іншого позитивного результату). Люди повинні почуватися на вашому сайті як вдома, ніби вони сидять у зручних капцях з чашечкою кави, а не блукають невідомою дорогою, роздивляючись незрозумілі дорожні знаки. Крім того, користуючись мовою клієнта, ви можете краще донести свій меседж на рівні емоцій, достукавшись до їхнього серця.

Мультикультурне охоплення (і дещо про транскреацію)

А щоб достукатись до серця клієнтів, вам іноді може знадобитися більше ніж просто переклад, але й так звана транскреація, тобто адаптація контенту під іншу культуру. Ефект може бути просто магічним! Відкрийте нові ринки, де ваша продукція раніше могла вважатися “чужою”. Зробіть її “ріднішою”! Можливо, це вийде за рамки чисто лінгвістичної задачі, але це того варте.

Прогресивні та професійні! Це ж про вас, вірно?

Поважаючи інші культури та пропонуючи сайт різними мовами, ви отримаєте відповідну репутацію — сучасної компанії та серйозного гравця на ринку, в якого світові масштаби. Але не забувайте про якість тексту і не покладайтеся на машинний переклад. Професіоналізм у всьому!

Лише уявіть простір для дій без конкурентів

Не всі компанії мають мультимовні сайти. І тут усі лаври в певній галузі дістаються саме вам! З пошукових систем певними мовами знаходять саме вас та купують продукцію саме у вас. Далі коментарі просто зайві.

Безсумнівні переваги для SEO + деяка приємна економія

Кожну мовну версію сайту можна ідеально оптимізувати під пошукові системи. Якщо ви зараз подумали про фінансові витрати, то, можливо, вас приємно здивує можливість заощадити. Розглянемо, наприклад, просування оголошень в службах контекстної реклами. Набагато дешевше буде обрати ключовики не найпопулярнішою мовою, а іншими мовами, оскільки конкуренція значно нижча. Переконайтеся в цьому, зайшовши в Планувальник ключових слів Google AdWords і подивившись ставки по ваших пошукових словах.

І на завершення — ще дві причини зробити сайт мультимовним. По-перше, Drupal, особливо Drupal 8, пропонує для цього чудові можливості. По-друге, Drudesk завдяки своєму досвіду впорається з цією задачею прекрасно. І немає жодної причини не написати нам просто зараз! ;)