7 порад для оновлення контенту на вашому сайті — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як легко оновити контент на вашому сайті

Якщо мова йде про рівень авторитетності сайту, то традиційно багато уваги приділяють достовірності та актуальності контенту. Це те, що розповідає вашим користувачам, хто ви є, чим займаєтесь і як ви можете допомогти їм. Ваш контент потрібно поліпшувати та оновлювати, щоб він був «свіжим» та привабливим для клієнтів. Сьогодні ми продовжимо говорити про важливість контенту на вашому Drupal-сайті, як його оновити та не втратити інтерес відвідувачів. Отож, розпочнемо!

7 порад для оновлення контенту вашого сайту

1. Ведення блогу

В одній з наших попередніх статей ми вже зосереджували увагу на тому, чому важливо мати блог на сайті. Якщо ви ще не ведете блог, давно пора задуматись над його створенням. Це хороший спосіб зацікавити потенційних клієнтів та створити довіру за допомогою спілкування. Відвідувачі побачать, що ви професіонал і будуть готові співпрацювати з вашою організацією. Щоб мати авторитетний сайт, вам потрібно публікувати свіжу, надійну та корисну інформацію в блозі. Чим частіше ви наповнюєте свій сайт новим контентом (новими сторінками, статтями, фотографіями, відео тощо), тим частішою буде індексація. Кожного разу, коли ви додаєте нову інформацію, пошукові машини помічають її та індексують вашу веб-сторінку. Це неабиякий плюс для SEO.

Крім того, ви можете писати про спеціальні послуги або продукти, важливі події, досягнення вашої компанії або окремих професіоналів, тим самим активно рекламуючи високу якість їх роботи. Будьте впевнені, клієнти хочуть знати про вас якомога більше. Тому, забезпечуйте їх тим, що вони потребують.

2. Контент-план

Добре впорядкований контент-план — це один з найважливіших кроків для досягнення бажаних цілей в сфері контент-маркетингу. Завдяки ньому ви можете «розкладати по поличкам» окремі частини матеріалу, відстежувати, хто відповідає за кожний окремий елемент та наочно представляти наперед план роботи (на тиждень, місяць) в одному, єдиному місці. Крім того, важливим для успішного контент-плану є не лише великий обсяг матеріалу, а й те, що він повинен бути актуальним та популярним тут і зараз. Тому, і ключ до успішного блогу  — це постійне оновлення та наповнення вашого сайту цікавою та найновішою інформацією. Якщо все планувати заздалегідь, у вас буде багато часу для редагування цієї інформації, планування майбутніх ідей, визначення дати опублікування свіжого контенту та, як результат, дотримання всіх термінів.

3. Соціальні мережі

Найдієвішим рекламним способом є поширення контенту в соцмережах. Ваше завдання — просто користуватись їх величезними можливостями. Після додавання кнопок «Поділитись» на вашому сайту ви спонукатимете користувачів переходити на сторінки соціальних мереж для отримання інформації, яка їм потрібна, і залучитимете їх до двосторонньої комунікації. Чим більше свіжий, доцільний та інформативний контент ви надаєте, тим більше шансів, що відвідувачі поділяться ним на власних сторінках. Взагалі, ви можете розповсюджувати інформацію через різні сайти соціальних мереж такі, як Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn та інші. Це не тільки збільшить шанси того, що відвідувачі стануть вашими постійними клієнтами та розкажуть іншим про вашу компанію та ваші продукти або послуги, але й покажуть пошуковим системам, що ваш сайт активний та постійно оновлюється. В будь-якому випадку, сарафанне радіо, або як його називають маркетологи «маркетинг із вуст в уста» працюватиме як новий годинник.

4. Ньюсджекінг (newsjacking), або «метод перехоплення новин»

Деякі люди ніколи й не чули про цей термін раніше. Але зараз він стає все більш популярним серед стратегій маркетингу. Ньюсджекінг визначається як використання найпопулярніших або найсвіжіших новин (подій, історій тощо) на вашому сайті, вигідно поєднуючи їх з контентом. Поліпшення SEO, нові клієнти та відвідувачі — це ще не всі великі переваги ньюсджекінгу. При правильному та доцільному використанні цей метод може стати надзвичайно ефективним у процесі маркетингу. І пам'ятайте, що «ньюсджекінг» означає швидкість, достовірність та точність.

5. Актуальність контенту

Текстове наповнення вашого сайту є одним із найважливіших аспектів як для його просування, так і для підвищення авторитетності серед користувачів. Уся опублікована інформація повинна бути актуальною, маючи високий рівень маркетингової ефективності, та орієнтуватись на вирішення питань потенційних клієнтів. Ось чому варто періодично проводити плановий аудит контенту. Аудиторська перевірка надасть можливість виявити всі можливі проблеми та визначити шляхи для оптимізації контенту. Таким чином, ви зможете підвищити відвідуваність та збільшити активність на вашому сайті (наприклад, збільшиться кількість репостів, підписок та замовлень послуг).

6. Додавання нових сторінок

Згадайте, який вигляд мав ваш сайт на момент його створення. Ймовірно, за цей час ваша компанія значно зросла, розширила масштаби на ринку та перейшла на новий професійний рівень. З розвитком вашого бізнесу з’являються нові товари, спеціальні послуги, важлива інформація, якою варто ділитись на сайті. Тому, логічним кроком буде створення нових додаткових сторінок. Це дасть можливість постійним користувачам та новим потенційним клієнтам ознайомитись з усім спектром послуг (товарів) вашої компанії та бути в курсі подій.

7. Покращення SEO

Будь-яка інформація, яку ви публікуєте на сайті, повинна бути SEO-правильною, тобто унікальною (авторською) та відповідати загальній тематиці. Унікальний контент підвищує рейтинг сайту. Із зростанням рейтингу в пошукових системах збільшиться і трафік на сайт. В свою чергу, більший трафік збільшить число продажів. Це ефективна формула для успіху вашого бізнесу, чи не так? Крім того, якщо у вас сайт на Drupal, чудові SEO Drupal модулі будуть надзвичайно корисними для оптимізації вашої сторінки.

Цей список корисних порад можна продовжити. Та й в загальному, підтримування сайту популярним серед користувачів здається безперервним процесом. Але докладання всіх зусиль варте того, щоб досягти бажаних цілей. Якщо ви не знаєте з чого почати, зв'яжіться з нашою командою експертів. Вони точно знають, які інструменти потрібно застосувати спеціально на вашому сайті.