Поради для маленького інтернет-магазину — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Маленький інтернет-магазин з великими амбіціями: поради для сайтів, де мало товарів

В одному з попередніх блогів ми розглядали причини, що змушують відвідувачів покидати ваш інтернет-магазин без покупки. А сьогодні поговоримо про маленькі інтернет-магазини та як зробити їх успішними.

Величезні онлайн-супермаркети — дуже популярні місця, що приваблюють безліч відвідувачів. Але що, якщо ви випускаєте чи продаєте мало товарів? Це можуть бути витвори мистецтва, вироби ручної роботи, унікальні речі, та й просто будь-які товари маленького асортименту. Це не означає, що ваш інтернет-магазин повинен лишатися непомітним. Є багато способів довести, що якість може бути важливішою за кількість!

Поради для інтернет-магазинів, де мало товарів

Професійні фото з усіх ракурсів

Інвестуйте в професійно зроблені фото ваших товарів з усіх ракурсів, щоб ваші клієнти знали, що вони збираються купувати. Навіть якщо ви продаєте товари, що випускаються іншим виробником, варто зробити власні високоякісні фото цих товарів. Це дозволить вам вирізнятися з-поміж інших магазинів, які використовують однакові картинки.

Правильне розміщення зображень

Уникайте враження пустоти — розміщуйте картинки товарів на головній сторінці так, щоб не було великих пустих ділянок. Поставлені правильно, ваші великі і яскраві картинки виглядатимуть дуже привабливо, навіть якщо їх мало.

Кожен опис — шедевр

Великі інтернет-супермаркети часто стикаються з проблемою унікальности описів товарів. Адже у них багато однотипних товарів, що відрізняються певними параметрами. Але, маючи маленький інтернет-магазин, ви можете скористатися можливістю написати абсолютно унікальні описи товарів, що також буде корисним для SEO-оптимізації.

У вас мало товарів — тож можете вкласти душу в опис кожного. Включіть якомога більше деталей. Якщо продаєте товари іншого виробника, все одно зробіть унікальні описи, додайте відео-огляди того, як ви користуєтесь товаром — вирізняйтесь серед інших!

До речі, відео-огляди в будь-якому випадку працюють чудово. Вони можуть розповісти найбільш повну історію про кожен товар.

Рубрики товарів

Навіть якщо у вас є лише один товар для певної рубрики, можете все одно її створити. Рубрики можуть виглядати набагато більш солідно на головній сторінці, ніж окремі товари. Використовуйте для них ті ж чудові фото, які ви підготуєте для товарів. Створивши рубрики, включіть до них відповідні товари, навіть якщо їх буде по одному. На додачу до солідності, це додасть вам переваг у SEO-оптимізації завдяки використанню як форм множини (для рубрик), так і однини (для товарів) у назвах та описах, а також завдяки вдалому перелінкуванню.

Відгуки, рекомендації, можливість повернення товару

Великі інтернет-магазини зазвичай викликають більше довіри за замовчуванням. Виправте цю ситуацію — покажіть, що ви надійні! Додайте відгуки клієнтів, сертифікати, а також інформацію про можливість повернення придбаного товару, щоб клієнти почувалися в безпеці, купуючи у вас.

Нехай клієнти будуть у захваті від вашого інтернет-магазину! Якщо вам потрібна допомога з дизайном або доданням нового функціоналу, зв’яжіться зі службою підтримки сайтів Drudesk. Ми також можемо створити для вас класний інтернет-магазин на платформі Drupal, яка чудово підходить для комерційних сайтів — дізнайтесь, чому.