Переваги та недоліки інтеграції з соціальними мережами — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Переваги та недоліки інтеграції з соціальними мережами: як підтримувати баланс

Для багатьох маркетологів соціальні медіа є частиною майже усіх аспектів маркетингових кампаній, проте більшість з них навіть не здогадуються про їхню дію на трафік веб-сайту. Ви 100% чули про позитивний вплив інтеграції сайтів з соціальними мережами, проте є й інша сторона медалі. Сторінки у соц-мережах і ваш основний веб-ресурс повинні працювати синхронно, щоб рекламувати ваш бренд. Простіше кажучи, вам слід підтримувати баланс. У цій статті ми розповімо про цю золоту середину, а також про переваги, так і недоліки інтеграції з соціальними мережами.

Найкращий спосіб представити ваш бізнес — це створити веб-сайт. А як щодо соціальних мереж? Синхронізуючи сторінки у соціальних сітках з послугами, які пропонує ваш сайт, ви зробите свою присутність у веб більш помітною. І це без сумніву! Але, соціальні медіа можуть коштувати трафіку вашого ж сайту. Це трапляється коли користувачам на очі потрапляє іконка «поділитися у Facebook», тоді користувач натискає на неї, тим самим прощаючись з вашою платформою.

Переваги кнопок соціальних мереж

Інтеграція з соціальними мережами — один з найбільш популярних і результативних шляхів маркетингової стратегії сьогодні. Люди не можуть уявити своє життя без акаунтів у Facebook, Twitter, LinkedIn та Instagram. Вони постійно їх перевіряють і це прекрасний шанс створити величезну рекламу вашого бренду онлайн, представити ваш продукт або сервіс, зробити бренд більш відомим і збільшити рівень конверсії. Через соціальні мережі ви можете почути, що говорять люди, а саме, ваші покупці, потенційні клієнти, однолітки та конкуренти.

Існує пару випадків, коли дозволити користувачам втекти з вашого сайту на Facebook є хорошою стратегією:

  • якщо ви регулярно розміщуєте однаковий контент на сайті і у соціальних медіа;
  • якщо ви постійно спілкуєтеся з користувачами за допомогою акаунтів і таким чином будуєте міцні стосунки.

В таких випадках можете бути впевненими — відвідувачі не покинуть ваш сайт заради соцмережі, і не забудуть ні вас, ні ваш сервіс.

Недоліки іконок соціальних мереж

Майже всі веб-сайти містять домашню сторінку з декількома кнопками для соцмереж. І саме це може бути причиною, чому користувачі залишають ваш веб-ресурс. Великі та привабливі медіа-іконки у хедері просто змушують людину глянути на них. Зазвичай, основний елемент, що робить їх найвиразнішою частиною сторінки — це колір. Якщо ви все ж хочете їх додати, змініть їхній колір, щоб вони були менш візуально помітними. Також можете розмістити їх у футері, що скоріше за все - найкраща ідея. Не турбуйтесь про те, чи люди зможуть їх побачити. Користувачі, які справді хочуть підписатися на вашу сторінку неодмінно їх знайдуть.

Вам не обов’язково давати посилання на всі канали які ви створили, а лише на ті, якими ви активно керуєте. Наприклад, якщо ви постійно оновлюєте сторінку на Facebook, проте не приділяєте багато уваги на Twitter, під’єднайте лише активний канал, інакше цей метод принесе більше проблем ніж користі.

Давайте все підсумуємо

Отож, у вас на руках будуть усі карти, якщо ви вирішите озброїти себе наступними методами:

  1. Не розміщуйте привабливі іконки соцсіток зверху веб-сторінки.
  2. Старайтесь зробити їх менш яскравими і переставте їх у футер.
  3. Якщо ви все таки вирішили мати такі кнопки на сайті, постійно оновлюйте сторінки у мережах, це дасть можливість підписникам бути в курсі всієї інформації про ваш продукт, або сервіс.
  4. Якщо у вас нема бажання активно працювати у соц.мережах, заховайте іконки соціальних медіа.

Ми надіємось, що поради стосовно інтеграції з соціальними мережами допоможуть вам розробити кращу маркетингову стратегію і зробити спілкування з клієнтами ефективним!