Оптимізація чекаута в інтернет-магазині — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Оптимізація чекаута в інтернет-магазині для підвищення продажів

Як два різні «всесвіти», інтернет-комерція і традиційна комерція потребують абсолютно різних підходів до підвищення продажів. Наприклад, існує проблема, притаманна виключно інтернет-магазинам: коли користувачі покидають магазин без покупки саме на етапі оплати. Сьогодні ми розглянемо це питання ближче і запропонуємо шляхи оптимізації процесу оплати в інтернет-магазині, відомого як чекаут (checkout).

У традиційному магазині ви рідко побачите покупця, який вирішує «втекти» з кошиком або візком, уже дійшовши до каси. Однак, у комфортному світі інтернет-комерції дуже легко за пару кліків замовити товар, і так само легко раптово з будь-якої причини змінити рішення, відволіктися і так далі. Але давайте подивимось, як виправити цю ситуацію.

Шляхи оптимізації чекаута в інтернет-магазині

Простота і чіткі заклики до дії

Якщо вже ми згадали комфортний світ інтернет-торгівлі, то і checkout повинен відповідати цій філософії. Всі необхідні кроки повинні бути чіткими і очевидними, а їхня кількість — мінімальною. Checkout — не місце для збору маркетингової інформації. Крім того, дизайн чекаута повинен бути максимально простим (при цьому відповідаючи стилю всього сайту), щоб користувачі не відволікалися від процесу.

Жодної метушні з електронною адресою

Змушувати користувачів реєструватися для здійснення покупки — це ризик їх втратити. Тож важливо створити можливість гостьової оплати. Якщо все-таки ви не можете втриматись, і електронна адреса вам дуже необхідна, вимагати її варто на максимально ранньому етапі.

Багато магазинів використовують іншу практику. На етапі оплати перед користувачами постає питання, зареєстровані вони чи нові, а також чи бажають вони зайти в акаунт / зареєструватися / розплатитися як гості. Від великої кількості варіантів люди можуть розгубитися. Часто буває, що вони не пам’ятають, зареєстровані чи ні, а також на яку електронну адресу та з яким паролем.

Непогане рішення — залишити гостьову оплату як опцію за замовчуванням і запропонувати вхід або реєстрацію як додаткові опції. Варто наголосити на їхніх перевагах (можливість переглядати історію покупок, нарахування бонусів і т.д.). Якщо зареєстровані користувачі захочуть увійти, «впізнайте» їх та допоможіть заповнити форму.

Індикатор прогресу

Індикатори прогресу покажуть навіть найбільш нетерплячим та зайнятим користувачам, скільки їм ще лишилось заповнювати. Завжди приємно бачити відстань до бажаної цілі. Клієнти зможуть бути впевнені, що ви не плануєте питати у них ще тонну інформації.

Персоналізація

Визначивши країну користувача, можна зробити checkout максимально персоналізованим та показати йому відповідну валюту, місцеві опції доставки і так далі.

Підсумок знижок

Інформація про те, скільки користувач заощаджує на знижках та акціях, виглядає дуже спокусливо в підсумку на сторінці оплати, особливо якщо акційних товарів було декілька.

Вибір методів оплати

У користувачів є улюблені методи оплати, і їхня присутність чи відсутність може стати вирішальним фактором у рішенні про покупку. Тож варто запропонувати максимальну кількість варіантів.

Більше довіри

Логотипи відомих провайдерів оплати, а також SSL-сертифікати та інші свідчення безпеки платежів виглядають дуже переконливо.

«Ні» неочікуваним тарифам з доставки

Вартість доставки — не дрібниця. Тож якщо існує ризик, що вона відштовхне користувачів своїм високим рівнем (наприклад, у випадку міжнародної доставки), краще згадати про неї до етапу оплати.

Крім того, іноді трапляються казуси на кшталт того, що магазин обіцяє безкоштовну доставку в рамках акції, а в чекауті користувач бачить платну доставку (наприклад, якщо акція не розповсюджується на деякі випадки). Тож необхідна ідеальна узгодженість між заявленою вартістю доставки і тією, що вказується в чекауті.

Вся інформація і навіть більше

Користувачі не повинні докладати додаткових зусиль ні в чому. Наприклад, ви забезпечуєте доставку за допомогою відомої служби і пропонуєте клієнту обрати потрібну адресу її відділення. Важливо надати повний список цих відділень з адресами, щоб нікому не доводилось нічого шукати в Google. Це додає комфорту і створює відчуття порядку.

Мобільна оптимізація

Користувачі все частіше купують речі «на льоту», тож, поза всіляким сумнівом, checkout повинен бути ідеально оптимізованим для всіх пристроїв. Поля для введення інформації повинні бути зручними і достатньо великими, клавіатура повинна виїжджати, функцію автовиправлення варто вимкнути і так далі.

Не місце для багів

А тепер — останній пункт (за порядком, але не за важливістю). Потрібно відшліфувати checkout до блиску і добре протестувати його стосовно будь-яких дій користувачів. Чекаут повинен робити те, що клієнти очікують, працювати гладко, швидко і надійно, без помилок, непотрібних попереджень і так далі. Тільки в цьому випадку всі вищеперелічені пункти мають значення.

Висновок

Кожна оплата — це ваша маленька перемога. З нами вам забезпечено більше перемог! Зв’яжіться з розробниками Drudesk, які оптимізують ваш checkout згідно з найкращими практиками, або ж створять чудовий інтернет-магазин з нуля!