Чудові можливості MailChimp для email-розсилок — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Можливості MailChimp для e-mail маркетингової кампанії

Електронна розсилка допомагає компаніям швидко інформувати широку цільову аудиторію про товари і послуги, акції, а також підтримувати інтерес до свого бізнесу. Крім того, email маркетинг є одним із способів отримати якісний трафік на сайт, якщо помістити посилання на відповідні сторінки сайту всередину електронних листів.

Існує безліч онлайн-сервісів для спрощення процесу масових розсилок електронною поштою. Серед них MailChimp є найпопулярнішою платформою для автоматизації маркетингу. Якщо ви вже її використовуєте або ж якщо ніколи не чули про неї, в будь-якому випадку вам буде корисно дізнатися і почати використовувати деякі цікаві опції, пропоновані цією платформою. Можливості MailChimp для e-mail-розсилки допоможуть покращити ваші майбутні кампанії з email маркетингу.

Можливості MailChimp, про які ви, можливо, не знали

Дайте невідкритим листам другий шанс

Якщо вашу прекрасно сплановану розсилку прочитало мало людей тільки тому, що ви вибрали невдалий час для її відправлення або з інших причин, то ви можете дати їй ще один шанс досягти аудиторію. Зробіть свою email кампанію успішнішою, повторно відправивши листи тільки тим, хто їх не відкрив. Просто відправити двічі звичайним способом тому ж списку одержувачів неефективно, оскільки ті, хто вже відкрив її, швидше за все, будуть роздратовані через нав'язливості. Тому, MailChimp дозволяє автоматично виключити тих, хто вже знайомий з вашим контентом, і відправити (або запланувати відправку на конкретний час) листи тільки тим, хто не помітив їх в своїй переповненій поштовій скриньці.

Однак, будьте обережні і не зловживайте цим інструментом, щоб не спровокувати відписку. Використовуйте цей метод не частіше одного разу на одну кампанію, і тільки тоді, коли впевнені, що нові обставини відправки дадуть кращий результат.

Персоналізуйте електронні листи за допомогою блоків умовних тегів злиття

Надання різних версій контенту, спеціально розроблених для різних груп підписників, дозволяє зробити вашу email кампанію більш персоналізованою, більш цілеспрямованою а, отже, більш ефективною.

Блоки умовних тегів злиття дозволяють створювати і відправляти динамічний контент тим людям з вашого списку, які відповідають певній умові, визначеній вами. Це може бути місце проживання, вік, мова, історія покупок тощо. Таким чином, цей інструмент MailChimp дає можливість адаптувати ваше повідомлення для багатомовної аудиторії, відправляти спеціальні пропозиції клієнтам, чиї покупки перевищили певну суму грошей і багато іншого.

Об'єднуйте email маркетинг з рекламою в соціальних мережах

MailChimp розширив свої можливості за межі електронної пошти. Ця чудова платформа дозволяє вам в кілька кліків досягти не тільки поштові скриньки вашої цільової аудиторії, а й її стрічки новин в соцмережах. А саме, ви можете запускати рекламні кампанії на Facebook, Instagram або через обидва канали одночасно.

MailChimp пропонує три способи досягти цільової аудиторії серед користувачів соцмереж, яким найбільше цікаві ваші продукти і послуги:

  • наявні члени вашого списку на MailChimp, адреси електронних пошт яких відповідають акаунтам з баз даних Facebook та Instagram;
  • люди з аналогічними інтересами і демографією до тих, що є у ваших наявних підписників зі списку на MailChimp;
  • кастомні сегменти користувачів з демографією (стать, вік, місце проживання) та інтересами, визначеними вами за допомогою ключових слів.

Таким чином, ви можете створювати рекламу на Facebook та Instagram, а також оплачувати її, і все це в одному місці. При цьому ви не платите нічого додатково сервісу MailChimp, а точно ту суму, яку встановили соцмережі як плату за розміщення реклами.

Бажаємо вам багато успішних майбутніх email маркетингових кампаній. Ми вже використовуємо всі можливості MailChimp для email-розсилок і сподіваємося, що його інструменти також будуть корисними і для вас. Підпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати інформацію про цікаві речі у сфері ІТ.