Поради для міграції інтернет-магазину — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Міграція інтернет-магазину: корисні поради

Отже, ви запланували міграцію інтернет-магазину? Вітаємо з рішенням, яке дасть вам новий старт! Нехай ваші клієнти насолоджуються покращеннями, із задоволенням купують ваші товари і ніколи не покидають магазин без покупки! Але поки ваш каталог товарів, дані користувачів та конфігурації готуються «переїхати на нове місце», варто розглянути деякі інші важливі аспекти процесу міграції інтернет-магазинів.

Деякі корисні поради щодо міграції комерційного сайту

Дайте клієнтам те, чого вони очікують

Міграція інтернет-магазину — шанс для великих покращень в юзабіліті. Дізнайтесь про вподобання, зауваження, очікування вашої аудиторії відносно наявного магазину і подумайте, як використати цю інформацію на краще. Отримання клієнтських відгуків, створення портрету користувача, вивчення даних аналітики, юзабіліті-тести — все це стане вам у нагоді.

Зробіть свій оновлений інтернет-магазин найзручнішим у світі! Можливо, саме зараз час покращити навігацію сайту, змінити провайдера послуг оплати, нарешті зробити сайт дружнім до мобільних пристроїв (якщо він ще досі не такий!) та прийняти багато інших мудрих рішень.

Зробіть генеральне прибирання

Якби йшлося про звичайний магазин, ви би не хотіли, щоб клієнт раптом наштовхнувся на старий товар, термін зберігання якого минув. Тож чудова ідея — ретельно почистити інтернет-магазин і позбутися старих товарів. Це включає в себе товари, які більше не продаються, а також старий, нерелевантний контент. Крім того, варто проаналізувати сторінки на наявність дублікатів контенту і почистити їх також.

Оберіть правильний час для міграції

Деякі моменти краще підходять для міграції, ніж інші. Очевидно, що «сезонний бум» активності покупців — не найкращий час для міграції. Наприклад, якщо ви продаєте іграшки, не варто робити несподіваних кроків протягом сезону активних покупок подарунків на новорічні свята. Дочекайтеся більш «спокійного» моменту.

Поінформуйте покупців

Розкажіть людям про міграцію, дайте зрозуміти, що ці зміни на краще, додайте ентузіазму та захоплення, поясніть причини і переваги такого рішення. Переконайтеся, що людям зрозуміло, як користуватися оновленим інтернет-магазином, надавши чіткі інструкції. Таким чином, навіть найбільш консервативні клієнти, які звикли до старого магазину, будуть без проблем користуватися новим.

Подбайте про SEO

Є один особливий гість, який може дуже розчаруватися, якщо прийде в ваш магазин і не знайде речей на звичних місцях. Його звуть Google, і його розчарування може вам дорого коштувати ;) Але не хвилюйтесь, адже можна зробити так, щоб цей гість завжди був задоволений.

Після більшості міграцій спостерігаються певні втрати трафіку, але все можна виправити. Обов’язково долучіть до команди хорошого SEO-експерта, який працюватиме на стадії планування міграції і протягом всього процесу, а не лише після його завершення. Таким чином можна мінімізувати SEO-втрати і швидко почати здобувати нові SEO-перемоги!

Найскладніші міграції в плані SEO — це міграції на новий домен, на іншу платформу, а також ті, що передбачають серйозні зміни в структурі URL-ів.

Хоча завжди краще зберегти старі URL-и (адже їхні зміни не подобаються Гуглу), в багатьох випадках таких змін не уникнути. Якщо це саме ваш випадок, редирект 301 — чудовий спосіб повідомити Google, куди переїхала сторінка. Його використання допомагає великою мірою зберегти вагу посилання і перенести її на новий URL.

Також варто проаналізувати сайт на наявність помилок 404, по можливості позбутися їх, але в будь-якому випадку створити зрозумілу та гарно оформлену сторінку 404, щоб, потрапивши туди, користувачі зрозуміли, де вони знаходяться, і успішно продовжили шопінг.

Новий сайт, нова аналітика! Не забудьте також переналаштувати Google Analytics і почати збирати важливі дані з першого дня запуску сайту.

Протестуйте все від А до Я

Це ваш новенький інтернет-магазин — тут немає місця для багів! Чи правильно проходить процес оплати? Це працює кошик так, як треба? Чи приходять покупцям потрібні повідомлення, коли вони роблять або змінюють замовлення, отримують подарунковий сертифікат, просять кредит? Чи витримає сайт серйозне навантаження в плані трафіку? Ці та безліч інших питань потребують ретельного тестування на тест-сервері, перш ніж ви запросите в магазин реальних відвідувачів.

Процес міграції інтернет-магазину проходить «гладенько» за наявності хороших експертів. Drudesk готовий допомогти вам в будь-якому питанні, пов’язаному з SEO, юзабіліті, переносом даних, редизайном, тестуванням, або ж взяти на себе повністю весь процес міграції. Нехай у житті вашого сайту розпочнеться новий прекрасний етап!