Міфи та реальність про збільшення ІТ-персоналу — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Спростування міфів про розширення ІТ-персоналу

Як ви знаєте, існує чотири бізнес-моделі: B2B, B2C, C2C і C2B. Зосередьмо увагу на моделі Бізнес для Бізнесу (B2B). Ми вже ділилися порадами про те, як створити ефективний B2B веб-сайт. Сьогодні згадаємо ще одну річ, корисну для B2B компаній, яку вони часто використовують за потреби — це розширення ІТ-персоналу. Ми перелічимо найпопулярніші міфи про це та спробуємо знайти істину. То ж, якщо ви ще вагаєтеся, чи варто наймати тимчасову допомогу, читайте далі, щоб бути впевненими у своєму рішенні.

Міф № 1: Це займе багато часу.

Ви, напевно, гадаєте, що будь-який новий розробник в команді потребує деякого часу на освоєння і осягнення специфіки компанії, а вам, відповідно, також потрібен певний час, щоб дізнатися більше про нову людину. Проте, якщо ви хочете почати працювати з новою технологією, програмою, системою чи сервісом, з якими раніше не стикався ваш наявний персонал, то навчання займе значно більше часу. А час — це гроші, як ви знаєте. Більше того, навіть після забезпечення ваших працівників необхідними вам технічними знаннями, вони, безумовно, не зможуть отримати достатньо практики. Таким чином, було б швидше тимчасово залучити фахівця чи фахівців, які вже мають потрібні вам навички та знання в ІТ-сфері, а також, що дуже важливо, на чий досвід ви можете покластися.

Міф № 2: Це дорого.

Тримати повний штат з веб-розробників, тестерів сайтів, спеціалістів з пошукової оптимізації та інших ІТ-фахівців на постійній основі і платити їм повну ставку протягом усього року є менш вигідно у разі, якщо вам насправді не потрібна їхня допомога увесь час. Коли ж ви тимчасово збільшуєте свій ІТ-персонал, ви платите за конкретний вид роботи з вдосконалення свого веб-ресурсу і за конкретний період часу, коли ця робота дійсно виконується. Таким чином, ви заощадите кошти, вкладаючи їх у потрібну працю в потрібний час і зменшивши витрати на навчання робітників.

Міф № 3: Це ризиковано.

Робота з новими людьми завжди супроводжується відчуттям легкого занепокоєння чи тривоги. Це цілком природно. Однак, коли ваші ділові цілі не можуть бути досягнуті за допомогою наявного штату працівників, тоді варто його розширити. Це менш ризиковано, ніж довірити повний контроль над вашим проектом цілій не знайомій команді розробників. Якщо ви хочете бути максимально впевненими у вашому успіху, тоді збільшіть ІТ-персонал та управляйте веб-проектом зсередини, зводячи ризики до мінімуму.

Міф № 4: Це віртуально, а, отже, не ефективно.

Сучасні технології пропонують можливості, які не обмежуються фізичною відстанню. Чому б не скористатися цими перевагами? Від листування через електронну пошту до відеодзвінків у Skype, є багато способів підтримувати зв’язок та бути в курсі справ. Спілкуючись віртуально в режимі реального часу ви можете відправляти фотозвіти, скріншоти, посилання тощо та отримувати негайну відповідь. Сама сфера інформаційних технологій означає віртуальність, і це робить увесь світ ближчим до вас. Всі задіяні люди легко можуть зв'язатися один з одним для обговорення всіх деталей розробки вашого сайту або додатку, впровадження нового функціоналу на ньому, створення додаткових функцій тощо. Доповнивши наявний персонал іноземними ІТ-експертами, ви так само контролюватимете кожен крок і бачитимете зворотний зв'язок.

Міф № 5: Цього не достатньо.

Насправді ж, агентства, які пропонують послуги з розширення персоналу, можуть запропонувати набагато більше, ніж просто допомогти вашій команді виконати одне завдання. Шукайте ІТ-компанію, готову також додатково надати послуги з підтримки та обслуговування. Адже, лише довготривалий результат має цінність.

Залучіть наших ІТ-спеціалістів до свого проекту і контролюйте все зсередини. Додайте стільки тимчасових працівників, скільки вам потрібно і на стільки часу, на скільки потрібно. Наші знання, навички та досвід уже чекають, щоб принести вам користь. Будьте відкриті для нових прогресивних рішень, а ми завжди будемо готові подати вам додаткову руку допомоги.