Стратегії ефективного лінкбілдингу — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Лінкбілдинг. Стратегії ефективного лінкбілдингу

В одній з наших попередніх статей ми пояснили вам, чому перелінковка ефективна. Сьогодні, ми розповімо вам більше про лінкбілдинг. Що ж, розпочнемо!

Разом з різноманітними інновативними рішеннями у сфері машинного навчання, пошукові системи стали набагато краще працювати у 2016 році, і тепер Google надає приорітет якості над кількістю, і нагороджує відповідні ресурси та авторитетні джерела. Ефективний лінкбілдинг — це саме та річ, яка здатна розмістити ваш сайт високо у Google-рейтингу. Кожен власник веб-сайту мріє побачити, як його сайт переміщається на першу сторінку і підійматиметься високо в топ у пошуковій системі. Проте, це не так просто, як може здатися на перший погляд.

Що таке зовнішня перелінковка (лінкбілдинг)?

Лінкбілдинг — це процес отримання гіперпосилань з інших сайтів, шляхом обміну, придбання або розміщення посилань у коментарях на інших веб-ресурсах. Коли справа торкається лінкування вам слід звернути увагу на якість донора (в одній із наступних статей обговоримо критерії вибору сайтів-донорів для розміщення зовнішніх посилань).

6 основних стратегій лінкбілдингу

Існує багато різноманітних цікавих способів побудови бази посилань. Давайте розглянемо найбільш ефективні стратегії.

  1. Унікальний і цікавий контент. Перший спосіб — це створити унікальний і цінний контент на своєму ресурсі, який швидко поглинуть користувачі. Звичайно, згенерувати якісні і ексклюзивні тексти важко, проте це варто часу і зусиль — посилання на ваш сайт з’являться природнім шляхом.
  2. Гостьовий постинг. Інший шлях — писати гостьові пости з посиланнями на ваш ресурс. Ця стратегія більш надійна, проте вам слід добре попрацювати, щоб встановити зв’язок з контент-менеджерами інших компаній.
  3. Коментарі. Ви можете також спробувати залишати посилання у коментарях на тематичних форумах та блогах. Ця стратегія ефективно працює, якщо ви розумно використовуєте посилання, і не засмічуєте чийсь веб-сайт спамом.
  4. Покупка посилань. Якщо ви домовитесь з лінк-селлерами і купите якісні посилання, ваш сайт займатиме гарну позицію.
  5. Соціальні мережі. Facebook, Twitter, та інші соціальні мережі — чудовий спосіб покращити рейтинг вашого ресурсу. Для цього вам слід попросити користувачів залишити посилання на ваш сайт на сторінках соціальних мереж. Також існують хороші інструменти, такі як SocialOomph і TweetAdder за допомогою яких ваші шанси отримати бек-лінки зростуть.
  6. Прес-релізи. Один з популярних стратегій лінкбілдингу — через прес-релізи. Ви пишете цікаву статтю, відсилаєте її на веб-сайт для прес-релізів, і чекаєте на бек-лінки від усіх потенційних користувачів.

Кроки, яких слід дотримуватися

Коли ви лише починатимете, весь процес не буде простим. Вам потрібно отримати практичний досвід, і віднайти власну стратегію будування зовнішніх посилань. Ви можете витратити на це цілий місяць, і ваш спосіб буде набагато кращим ніж будь-яка порада, адже підхід, який підходить одній компанії, не завжди спрацює у іншій. Вам також потрібно буде створити насичений контент для блогу і підсилити це SMM. Цей спосіб дасть вам нових фоловерів, ви почнете працювати з більшою кількістю авторитетних видавців, і створювати кращий контент. Сам процес може забрати у вас декілька місяців, а то й років, залежно від вашого досвіду. Якщо ви лише початківець, ви витратите декілька місяців на розвиток вашої кампанії, і отримаєте позитивні результати ROI.

Підсумок

Робота з посиланнями потребує значних вкладень, перш ніж ви отримаєте бажаний дохід за усі витрачені зусилля, але коли ви побачите ці неймовірні переваги, ви не будете жаліти, що зробили так багато для цього. Проте, якщо ви боїтеся зробити цей крок, або отримати швидкий результат, є ще одне ефективне рішення — співпраця з компанією. Наша команда Drudesk знає усі стратегії ефективного лінкбілдингу, тому допоможе вам оминути довгий процес навчання, і подарує авторитет вашому сайту!