Легкість сайту в обслуговуванні та її переваги — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Легкість сайту в обслуговуванні: що вона вам дасть і як її досягти

Ми любимо казати, що наша мрія — зробити всі сайти ідеальними. В попередніх блогах ми з задоволенням давали поради щодо підвищення їх працездатності та захищеності, покращення навігації і т.д., а сьогодні хотіли би зупинитись на такій їх важливій характеристиці, як легкість в технічному обслуговуванні. Можливо, це звучить трохи незрозуміло або навіть асоціюється зі станцією технічного обслуговування — от і чудово! Саме СТО і послужить нам яскравим прикладом для пояснення.

Сайти, як автомобілі, заслуговують «літати» з прекрасною швидкістю, бути укомплектованими важливими новинками, а в разі поломки — швидко ремонтуватись. Приходячи на СТО, жоден власник машини не хотів би почути, що для заміни колеса потрібно розібрати всю машину, і на це піде кілька тижнів.

Навпаки, вони були б раді дізнатися, що всі необхідні роботи будуть завершені раніше, ніж вони встигнуть випити філіжанку кави на станції, а деякі речі взагалі можна з легкістю робити самостійно і заощаджувати гроші. В цьому і суть легкості обслуговування!

Легкі в обслуговуванні веб-сайти: розбираємося детальніше

Легкість / зручність / доступність до обслуговування або, англійською, ”serviceability”, також відома як “maintainability”, фактично означає відкритість сайту до змін. Ця характеристика передбачає, що сайт можна швидко, легко і з мінімальними ризиками:

  • змінювати в чомусь
  • розширювати
  • оновлювати
  • фіксити.

Ці маніпуляції рано чи пізно обов’язково будуть потрібні, щоб допомагати вам іти в ногу з часом та задовольняти потреби вашого бізнесу. Завдяки ним у вас буде сучасний та захищений веб-ресурс.

Легкий в обслуговуванні сайт заощадить вам немало грошей. По-перше, бюджет на обслуговування прямо залежить від часу та зусиль, які програмістам необхідно витратити. По-друге, зазвичай на таких сайтах з багатьма задачами адміністраторам легко впоратися самостійно.

Від чого залежить легкість в обслуговуванні?

Перш за все, вона залежить від того, як веб-ресурс побудований. Код повинен бути чистим та легким для розуміння іншими або й навіть тими самими розробниками через певний час, коли виникає потреба в підтримці. Хоча хороший код зрозумілий сам по собі, він може доповнюватись чіткими коментарями там, де необхідно. Він повинен писатися із дотримання всіх кодинг-стандартів, правил форматування та практик веб-розробки, бути логічно та послідовно впорядкованим на всьому сайті.

Все можна виправити — і це також!

В службі підтримки сайтів Drudesk ми регулярно бачимо сотні абсолютно різних веб-сайтів. Одні побудовані правильно із дотриманням стандартів і з думкою про майбутнє, а інші — м’яко кажучи, зовсім навпаки.

Спокій! Ніколи не пізно покращити рівень легкості сайту в обслуговуванні. Завдяки таким послугам, як перевірка коду, ми дивимось, що можна виправити, і робимо це. Тож ваш веб-ресурс стане набагато чистішим, а працювати з ним стане набагато легше в усіх сенсах.

«Станція технічного обслуговування» також має значення ;)

Варто пам’ятати, що важлива не тільки зручність сайту в обслуговуванні як така, але також компетентність людей, які проводитимуть із ним ці роботи. Досвідченим розробникам легше розібратися в «найбруднішому» коді та найскладніших випадках.

Можете сміливо обрати Drudesk для підтримки свого веб-сайту, виявлення проблем на ньому, підвищення його рівня відкритості до змін та легкості в обслуговуванні.

І нехай ваше новеньке «авто» приносить вам перемоги в будь-яких бізнес-перегонах!