Контент-комерція: актуальний тренд для інтернет-магазинів — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Контент + онлайн-комерція: безпрограшне поєднання

Серед безлічі рецептів для успішної інтернет-комерції є один, що дозволяє створювати особливо вдалі «страви». Цей рецепт передбачає поєднання контенту і комерції. Чому варто їх поєднувати, і як краще це робити? Сьогодні будемо розбиратися в цьому питанні. Сподіваємось, що після наших статей з порадами для маленьких інтернет-магазинів та причинами, що змушують відвідувачів покидати магазин без покупки, ця тема буде не менш цікавою.

Знайомтесь, контент-комерція!

Нам усім пощастило жити в часи інтернет-торгівлі — вона безумовно зручна, часто вигідна, і завжди пропонує вибір. Однак, чогось їй все-таки бракує, а саме — спілкування, яке присутнє в традиційному магазині чи на ринку. Спілкування, яке допомагає створювати настрій, надавати додаткову інформацію та доводити покупку до завершення.

Вирішити цю проблему допомагає популярний тренд поєднання контенту і комерції, також відомий як контент-комерція, контент-маркетинг для інтернет-магазинів, контент-орієнтована комерція і т.д. Суть його полягає в наступному.

Хороша, цікава та корисна історія, пов’язана з товаром, підвищує його продажі. Адже вона викликає інтерес клієнтів, привертає їхню увагу, будує відчуття довіри до товару або до всього бренду, показує практичну користь товару, переконує користувачів у його перевагах, розпалює «апетит» до покупки або створює особливу, сприятливу атмосферу.

Завдяки цікавому контенту відвідувачі також перетворюються на постійних гостей, повертаючись до вас знову і знову. До речі, такі візити любить наносити також і Google, тож, створюючи гарний контент, будьте готові приймати більше гостей із пошукових систем.

Такий контент для інтернет-магазинів може включати в себе блоги, довідники покупця, огляди, поради, безкоштовні електронні книги, покрокові інструкції, підбірки фото, демонстраційні відео про товар, надихаючі або кумедні відео, відгуки користувачів і багато іншого.

Найкращі гравці ринку онлайн-комерції вже давно оцінили силу контент-комерції і продовжують наповнювати свої інтернет-магазини хорошим контентом. Згідно зі звітом Forrester від 2016 року, 95% компаній, задіяних в онлайн-торгівлі, уже здійснили певні кроки щодо поєднання контенту і комерції. І все йде до того, що цей тренд залишиться популярним у 2017 і далі!

Контент і комерція: поєднуємо правильно

Аби найкращим чином поєднати контент з комерцією, вам потрібне глибоке розуміння інтересів вашої цільової аудиторії, а також правил юзабіліті.

Цікава історія та кнопка заклику до дії повинні бути «нерозлучними». Вони повинні «переплітатися» в найзручніший для користувача спосіб. Кнопка «купити» повинна бути завжди поруч і добре помітною там, де в тій чи іншій формі розповідається історія вашого товару. І навпаки, на сторінці товару повинно бути добре видно, куди клікнути, щоб дізнатися більше цікавого, пов’язаного з ним.

Контент може бути прямо пов’язаний з товаром, як, наприклад, демонстраційне відео про використання ноутбука, а може — непрямо, як стаття про поєднання кольорів помади з кольорами сукні, якщо ви продаєте косметику, або ж історія життя рок-зірки, якщо ви продаєте гітари. Немає меж вашій фантазії!

Головне — старатись, аби це було цікаво та корисно, обирати типи контенту, що найкраще підходять вашій аудиторії (короткі чи довгі, візуальні чи аудіальні, смішні чи серйозні і так далі), а також враховувати сезонні тренди, аби завжди приходити в правильний час із актуальним повідомленням.

Успіху вам у використанні всіх можливостей контент-комерції! А якщо у вас ще немає сайту, подумайте про те, щоб створити його за допомогою фреймворку для керування контентом Drupal, в якому ідеально поєднуються можливості керування контентом та онлайн-комерції. А у створенні такого сайту вас допоможе Drudesk!