Контент-маркетинг: як оптимізувати контент для Google — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Контент-маркетинг: новий шлях оптимізувати контент для Google

Ви коли-небудь задумувались про ключові аспекти якісного контенту? Коли ви ведете блог, ви хочете щоб читачі приділяли більше часу статті, переглядали інші сторінки і звичайно, ділилися ними у соціальних мережах. Питання полягає у тому, як досягнути бажаного ефекту? Сьогодні ми поговоримо про ті фактори, на які звертає увагу найпопулярніша пошукова система — Google.

Який контент Google вважає якісним?

Компанія Google стверджує, що «їхні алгоритми мають на меті допомогти людям віднайти сайти «високої якості», зменшивши рейтинги веб-сторінок з неякісним контентом.» Надмірна кількість реклами, мало тексту, посилання на ваш сайт з неякісних ресурсів, а також скопійований контент може стати причиною чому Гугл вважатиме ваш контент «бідним». Але, зігравши за правилами Google, ви зможете потрапити в ціль, не приклавши багато зусиль!

Читачі повинні довіряти інформації, розміщеній на сторінці, і зазвичай так і є, якщо теми написані професіоналами, які дуже добре обізнані у своїй сфері. Писати оригінальні теми, які будуть цікаві читачам — набагато кращий варіант, ніж обирати ті, які мають високий рейтинг у пошукових системах. Правильне написання і відповідна стилістика відображатимуть чи насправді власники веб-ресурсу звертають увагу на бажання клієнтів.

Коли ви будете оптимізовувати контент для пошукової системи не забудьте про обширний та зрозумілий опис теми, глибокий аналіз і захоплюючу інформацію. Стаття, яку ви розміщуєте на сторінці, цінна лише у випадку, якщо читач захоче залишити її в закладках, або поділитися даною інформацією з друзями і колегами.

Зверніть усю увагу на вашу сферу і семантичний пошук Google

Якщо у вас є власний бізнес, ви обов’язково можете поділитися чимось унікальним на цю тему. Опишіть ці моменти! Це допоможе вам не лише писати якісний контент, а й читачі будуть з цікавістю чекати наступної статті. Знайдіть вашу унікальну нішу, дослідіть, які блоги популярні серед вашої цільової аудиторії, а це допоможе зфокусувати ваші зусилля у контент-маркетингу.

Google «старається зрозуміти» значення сторінок і показувати ті, які відповідають одразу на декілька питань користувачів. Тому, вам слід генерувати якісний контент, який задовільнятиме декілька можливих запитів, і в якому Гугл зрозуміє деталі теми.

Законні і найкращі SEO методи

Такі шляхи оптимізації контенту як перелінковка з відповідними постами у вашому блозі, використання правильно підібраних ключових слів у заголовках та анкорах, тегування та категоризація контенту є необхідними, проте водночас безкорисними, без наповненого корисною інформацією контенту. Якщо цікавий контент доповнений цими методами, це означає, що ви отримаєте як високі рейтинги у пошуковій системі, так і багато читачів.

Які необхідні поради у контент стратегії ви повинні тепер використовувати?

  1. Створюйте насичений та інформативний контент.
  2. Знайдіть вашу конкретну сферу.
  3. Генеруйте більшу кількість контенту, який задовільнятиме декілька можливих запитів.
  4. Не забувайте про прості, але ефективні засоби SEO.

Пам’ятайте наші поради щодо контент-маркетингу, оптимізуйте ваш веб-сайт, і ваші клієнти обов’язково полюблять ваш ресурс!