Як створити ефективну рекламу на Facebook — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Як оптимізувати рекламну кампанію у Facebook?

Якщо говорити про представлення вашого бізнесу в інтернеті, безумовно, веб-сайт є найкращим і основним способом. Проте, коли користувачі побачать хороший і корисний сайт, вони, вочевидь, захочуть поділитися інформацією про нього зі своїми друзями та знайомими. Таким чином, інтеграція зі соціальними мережами є не менш важливою, адже ми не можемо уявити наше життя без цього. У попередньому блозі про тренди маркетингу в соціальних медіа 2017 року ми багато говорили про нововведення компанії Facebook щодо багатьох її продуктів, а також відзначили платні рекламні оголошення в соцмедіа як тенденцію. Отож, сьогодні детально розглянемо, як зробити рекламну кампанію на Facebook ефективною. Як повинно виглядати ваше оголошення? Коли, де і для кого слід його розмістити, щоб воно служило вашим бізнес-цілям? Знайдімо відповіді прямо зараз.

Поради щодо оптимізації реклами на Facebook:

Facebook, Instagram & Audience Networks

На разі Facebook пропонує 3 платформи для розміщення ваших оголошень. Це  соцмережі Facebook, Instagram та сторонні веб-сайти і додатки. Ви можете вирішувати, де буде показане ваше оголошення. Базуйте свій вибір на основі мети реклами, її специфіці, а також швидкодії. Дізнайтеся, де саме вона отримує найбільше переглядів та зворотного зв'язку і саме туди направляйте свої зусилля.

Візуальна і текстова складові

Візуальна частина вашого оголошення є найважливішою. Її мета — привабити, навіть здивувати чи заінтригувати. Дослідження доводять, що зображення усміхнених людей, особливо дітей, а також тварин і квітів викликають приємні емоції у більшості людей, тому часто застосовуються у рекламі. Ви також можете прикріпити фото конкретного вашого продукту, як то смачної їжі, щоб стимулювати апетит чи чогось іншого, в залежності від спеціалізації вашого бізнесу. Контрастні яскраві кольори підійдуть краще, тоді, як чорно-білі можуть виявитися не достатньо виразними, щоб привабити. Проявляйте креативність, щоб зацікавити. Майте на увазі також, що ваше рекламне оголошення виглядатиме по-різному на екранах  різних розмірів, тому обирайте відповідні параметри зображення і формати відео.

facebook ads

Існують різні способи оформлення та форми подачі контенту. За допомогою Facebook Ads ви можете створити одне зображення, одне відео, карусель (до 10 зображень чи відео, які скроляться горизонтально), слайд-шоу (з до 10 зображень) або ж полотно. Останнє є поєднанням всіх інших типів одночасно.

facebook полотно

Ваше зображення чи відео повинно привернути увагу користувачів, змусити їх перестати прокручувати стрічку новин на деякий час і прочитати. Що стосується текстової частини вашого рекламного оголошення, вона не повинна бути надто об’ємною і всеосяжною. Обмеження щодо довжини мають вказані в Ads Manager. Проте, не слід вдаватися до максималізму. Ми рекомендуємо не більше 90 символів для основного тексту, 25-45 для заголовка і 30 для опису посилання. Коли користувачі побачать багато тексту, то вони, швидше за все, не стануть читати все до кінця, особливо якщо не зацікавилися з найперших слів. Виберіть суттєву інформацію, яку ви хочете донести і сформулюйте її якомога лаконічніше. Ви можете також ставити хештеги перед ключовими словами, або смайли, але будьте обережні, щоб не зловживати ними.

Заклик до дії

Кожна реклама спрямована спонукати людей до дій, які відповідають вашим бізнес-цілям. Повідомте вашим клієнтам, що саме ви хочете, щоб вони зробили далі після перегляду вашого оголошення. Використовуйте коротку і чітку фразу або одне слово. Це може бути «Реєстрація», «Зв'яжіться з нами», «Почати покупку», «Забронювати зараз», «Дивитися відео», «Зіграти у гру», «Використати додаток», «Детальніше», «Завантажити» тощо. Facebook створив можливість додавання кнопок заклику до дії і для Power Editor, і для Ads Manager, щоб дозволити користувачам виконати дію безпосередньо з вашого оголошення.

Facebook Pixel для відстеження

Компанія FB оголосила, що піксель відстеження конверсій перестане працювати і буде видаленим із інструментів повністю цього місяця. Але не переживайте. Він буде переміщений у піксель Facebook разом з пікселем індивідуально налаштованої аудиторії. Отже, якщо ви використовували його раніше, все, що вам потрібно буде зробити, це просто оновити. FB піксель — це фрагмент коду JavaScript. При впровадженні його на вашому сайті, ви отримаєте можливість вимірювати конверсії, створювати аудиторії, відстежувати їх поведінку онлайн та багато іншого. Якщо ви хочете, щоб ваші оголошення на FB працювали ефективно увесь час, тоді вам слід систематично стежити за ними і постійно бути в курсі того, що відбувається.

Індивідуально налаштовані та схожі аудиторії

Індивідуально налаштовані аудиторії з веб-сайту включають поточних клієнтів і тих, хто проявив деякий інтерес до вашого бізнесу. Ви можете вибрати їх типи на основі контактів ваших клієнтів (електронні адреси, номери телефонів, айді), на основі трафіку сайту чи на активності в мобільних додатках. потім ці данні зіставляються з поточними обліковими записами в Facebook, щоб їх власникам показати ваші оголошення. Ця опція корисна для ретаргетингу людей, які вже відвідали ваш сайт. Більш того, щоб не витрачати зайві гроші на рекламу для тих, хто вже лояльний до вашого бізнесу, можна виключити деякі аудиторії або їх певні параметри.

На основі індивідуально налаштованих аудиторій ви можете створити схожі аудиторії, які складаються з людей, які схожі на ваших наявних клієнтів, про яких ви вже дбаєте. Крім того, як джерело можуть слугувати ваші дані пікселя відстеження, дані додатку або дані про користувачів, яким подобається ваша сторінка. Це дозволяє знайти нових людей, яких може зацікавити ваша компанія.

Таким чином, щоб встановити правильні налаштування, натисніть спочатку на «Інструменти», а потім на «Аудиторії». Тут ви побачите «Індивідуально налаштовані аудиторії», «Схожі аудиторії» і «Збережені аудиторії». Останні з них призначені для часто використовуваних опцій таргетингу, для зручності їх повторного використання. Виберіть потрібну вам аудиторію. Налаштуйте параметри (демографія, інтереси, поведінка) і дайте ім'я. Після натискання на кнопку «Створити аудиторію», щоб це запрацювало, вам необхідно встановити піксель Facebook, описаний вище, на вашому зовнішньому веб ресурсі. Якщо ж ви рекламуєте пост на сторінці FB, то в такому разі піксель вам не потрібен тому, що всі статистичні дані ви отримаєте автоматично в Ads Manager.

Графік показу реклами

Чи варто платити за постійний показ оголошень, якщо мало ймовірно, що ваша цільова аудиторія зможе їх побачити в певні дні тижня і в певний час доби. Отже, спочатку ви повинні з'ясувати, який час є найсприятливішим для вашої кампанії, інвестуючи не багато на етапі дослідження. Потім ви можете збільшити бюджет для ротації оголошень в найбільш вдалий час. Знайдіть «Планування реклами», потім виберіть «Показувати рекламу за графіком». При запуску міжнародної кампанії, не забувайте про різницю у часових поясах. Якщо ви розділите цільову аудиторію на різні групи, ваше оголошення може бути показано в спеціальний час для кожної групи індивідуально. Таким чином, планування часу показу рекламних оголошень дозволяє оптимально розподіляти бюджет і отримувати максимальну кількість конверсій.

Отже, ми описали основні аспекти, на яких ви обов'язково повинні зосередити свою увагу. Сподіваємося, ця стаття стане у пригоді і ваші рекламні кампанії сприятимуть успіху бізнесу. Якщо у вас виникли будь-які питання стосовно цього, звертайтеся до нас, і ми допоможемо досягти ваших маркетингових цілей.