Топ 5 модулів Drupal для персоналізації контенту — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Персоналізуйте контент свого сайту за допомогою модулів Drupal

При заповненні веб-ресурсу контентом, беріть до уваги те, який контент Google вважає якісним. Створення оригінального тексту, багатого на ключові слова і лінки важливе для SEO. Однак, повинні також враховуватися і люди, які будуть його сприймати і реагувати на нього. Познайомтеся з вашою цільовою аудиторією, створивши портрет користувача. Знання про те, ким є користувачі, дозволить персоналізувати контент для них. Модулі Drupal допоможуть визначити інтереси та вподобання відвідувачів вашого сайту, щоб забезпечити персоналізований користувацький досвід.

Drupal-модулі, які допоможуть персоналізувати ваш контент:

Browsing History Recommender

Цей модуль показує відвідувачам вашого сайту контекстні рекомендації, створені відповідно до їхніх історій браузера. Доступні два типи рекомендацій.

  • Перший тип виглядає так: «Користувачі, які переглядали цю ноду, також дивилися». Він показаний на сторінці кожної ноди і є однаковим для всіх відвідувачів. 
  • Другий тип «Рекомендується для вас» є більш персоналізованим, оскільки показує різний контент для кожного конкретного відвідувача. Він може базуватися на користувацьких профілях та інших конкретних даних.

Fivestar Recommender

Цей модуль для Друпал також допомагає показувати контекстні рекомендації двох типів. Однак, у цьому випадку вони засновані на даних голосування, отриманих за допомогою модуля Fivestar.

  • «Користувачам, яким це сподобалося, також сподобалося і...». Тут показаний список нод, які мають однакові або схожі результати рейтингу Fivestar.
  • Особисті рекомендації пропонують ноди для кожного поточного відвідувача, в залежності від того, що він оцінював раніше.

Commerce Recommender

Якщо ви є власником інтернет-магазину, вам слід знати причини, чому варто обрати Drupal як кращу платформу для електронної комерції. Існує багато корисних модулів Drupal, які допомагають успішно продавати онлайн. Модуль Commerce Recommender в свою чергу теж допомагає вам отримати більше прибутку, радячи вашим клієнтам купувати більше товарів чи послуг, ніж вони планували. Він допомагає потенційним споживачам легко і зручно знайти більше цікавих продуктів, ніж вони знайшли самі. Вибравши одиницю товару на вашому сайті онлайн-покупок, вони зможуть побачити наступне:

  • «Користувачі, які замовили цей продукт, також замовили...»
  • «Рекомендації для вас» основані на історіях здійснених покупок.

Personalize

Цей модуль дозволяє персоналізувати контент сайту як для відомих, так і для анонімних відвідувачів за допомогою розширюваних плагінів і API. В процесі персоналізації є п'ять ключових компонентів, а саме:

  • Агенти прийняття рішень визначають, для кого які фрагменти контенту повинні показуважатися. Модуль має вбудовану функцію прийняття рішень, але і може легко інтегруватися з Acquia Lift, як і з будь-яким іншим схожим зовнішнім сервісом.
  • Набори опцій — це колекції фрагментів контенту, з яких вибирають агенти прийняття рішень.
  • Виконавці викривають опції, вибрані з набору параметрів, оскільки вони спочатку приховані.
  • Цілі можуть розглядатися як дії, що здійснюються відвідувачами сайту. Вони допомагають оцінити ефективність кожної опції. Ґрунтуючись на цілях, веб-сервіси машинного навчання можуть визначати вподобання користувачів, щоб пізніше зіставляти їх з частинами контенту, тобто з опціями з наборів опцій.
  • Користувацький контекст — це інформація про користувачів сайту, важлива для прийняття рішень агентами.

Personalization

Цей модуль добре підходить для масштабних веб-сайтів, що містять велику кількість контенту, але може продуктивно працювати і на будь-якому сайті. Він забезпечує приховану і явну персоналізацію, основану на геолокації, пошуку і таксономії. Як тільки визначилися географічна широта і довгота місця знаходження користувачів за їхніми IP-адресами, найближчому терміну зі словника для локацій присвоюється оцінка, залежно від взаємодії користувачів зі сайтом. Ключові слова з пошукових систем Google, Bing та з пошуку Drupal теж зіставляються з термінами таксономії.

Таким чином, ви можете обирати, який контент показувати відвідувачам сайту, зважаючи на те, де знаходиться кожна конкретна людина, і що вона недавно шукала. Модуль Personalization може ще бути використаний і для показу на сайті відповідної персоналізованої реклами.

Потрібний контент, показаний потрібному відвідувачеві в потрібний час і в потрібній формі гарантує ефективність вашого контент-маркетингу. Друпал модулі і наша команда фахівців з Drupal допоможуть вам цього досягти.