Для чого використовують вихідні посилання — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Для чого використовують зовнішні посилання

Нерідко веб-розробники вказують на своїх сайтах посилання, що ведуть на інші джерела. З чим це пов'язано? Вихідні посилання використовуються як частина стратегії SEO. Встановлюючи релевантне посилання на зовнішнє джерело, ви додаєте вагу і підвищуєте релевантність власного контенту, і в той же час ви піклуєтеся про користувачів, допомагаючи їм отримати максимально повну інформацію.

Чому вихідні посилання корисні

Першим фактором в скоєнні даної дії веб-майстром є відсилання до ресурсу, на якому видається більше відомостей з обговорюваного на сторінках предмету. Наприклад, якщо власник сайту згадає в тексті слово Google, то замість того, щоб роз'яснювати основні поняття про призначення даного джерела, майстер позначить назву пошукової системи у вигляді посилання з переходом на сайт. Таким чином, користувач, який ознайомився з документом, клацає по посиланню і сам дізнається про вихідну адресу і її значення.

Зазвичай кількість посилань залежить від інформації, розміщеної на сторінці. Якщо в статті неодноразово згадується про маловідомі факти, особистості, а також вживаються малознайомі терміни, то переходів в тексті буде багато. Якщо ж матеріал містить безліч загальновідомих відомостей, то немає необхідності посилатися на сторонні джерела, щоб «розжувати» користувачу інформацію. Високий рівень інформативності привертає користувача, який прагне виявити якомога більше цікавих йому матеріалів. Результат — читач залишиться задоволеним, і буде частіше заходити на ваш сайт. Наприклад, якщо власник сайту розміщує на сторінках тексти про спортивні тренування, то, посилаючись на своїх колег і їх діяльність, він створює відмінний тематичний майданчик для користувачів, захоплених цим питанням. Таким чином, відвідувач сайту знайде необхідну для себе інформацію, зібрану в одному місці, і йому не доведеться витрачати час на пошуки аналогічного матеріалу на інших ресурсах.

Автори також розміщують посилання на інші джерела через рекламу. Безліч рекламодавців зацікавлені в тому, щоб розміщувати свої рекламні банери на сайтах з великою за чисельністю аудиторією. Тому кампанії і їх представники ведуть пошуки найбільш популярних майданчиків і виставляють на сайт свої посилання. Власник розміщує посилання з переходами на інше джерело на своїх сторінках і отримує за це фінансову винагороду на свій електронний гаманець або рахунок.

Іншою причиною розміщення вихідних адрес на сайті розробника служить обмін відвідувачами. Цю дію можна порівняти з тією ж рекламою, але без введення грошової плати. Зазвичай два ресурси, бажаючі просунути свої сайти, здійснюють операцію і «розкручують» один одного, розміщуючи кожен на своєму сайті посилання на сусідні джерела. Таким чином, між ресурсами відбувається взаємовигідний обмін посиланнями.

Приклади корисних зовнішніх посилань

«Google не довіряє спамним сайтам або поганому оточенню, але в той же час частини нашої системи стимулюють посилання на хороші сайти» (Мет Катс). Ця цитата все ставить на свої місця. Це означає, що краще за все послатися на відповідний експертний ресурс. Корисні посилання будуть масштабувати ваш сайт, і дозволять користувачеві отримати більш широкий спектр інформації, а також окреслять корисність ресурсу для пошукових систем.

Приклади посилань, яких треба уникати

Три типу посилань, які відбирають бажання користувача працювати далі з сайтом:

  1. Посилання, які генеруються користувачами (посилання які неможливо контролювати) можуть швидко наповнити ваш сайт, в результаті чого до нього можуть бути застосовані санкції пошукових систем.
  2. Рекламні посилання. До таких посиланнях негативно ставляться користувачі і так же пошукові системи.
  3. Посилання на сайти з ознаками пошукового спаму (сайти і сторінки в Інтернеті, створені з метою маніпуляції результатами пошуку в пошукових машинах і для обману користувача).

Рекомендації щодо зовнішніх посилань

Пропишіть параметр target ="_blank" у всіх вихідних посиланнях, тоді зовнішнє джерело буде відкриватися в новому вікні. Після ознайомлення з додатковою інформацією користувач легко може повернутися до колишнього вікна. Також, ви можете додавати іконки, зображення і значки, які позначають зовнішнє посилання. Не потрібно закривати якісні вихідні посилання в noindex і nofollow.

Давайте підіб'ємо підсумки.

  1. Перший крок — це зручність і корисність контенту для користувача.
  2. Встановлюйте посилання тільки на якісні сторонні ресурси, але при цьому дотримуйтесь баланс в їх кількості.
  3. Якщо посилання може бути корисне для відвідувача і підвищує цінність вашого контенту — встановіть його, це допоможе зробити ваш сайт масштабованим.
  4. Не користуйтеся посиланнями на неперевірені ресурси, так як вони можуть бути схильними до розміщення спам-контенту.

Застосовуйте дані рекомендації на практиці, і ви побачите швидкий розвиток власного ресурсу!