Чому респонсивний дизайн є важливим для вашого Drupal-сайту — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

Чому респонсивний дизайн важливий для вашого сайту

«День за днем кількість приладів, платформ і браузерів, які прагнуть працювати з вашим сайтом, зростає. Респонсивний веб-дизайн презентує фундаментальні зміни у створенні вебсайтів на майбутнє десятиліття.»
Джефрі Він, дизайнер у «True Ventures»

Що ж означає «респонсивний дизайн»? Це означає, що коли користувач відкриватиме ваш сайт на смартфоні, він буде бачити такий самий сайт, як і той, хто відкриє його на ноутбуці. Це означає, що більше не потрібно ніякого завантаження величезних сайтів і їх збільшення, або зменшення для того, щоб знайти інформацію, яку ви шукаєте. Це означає, що респонсийний дизайн бере до уваги взаємодію користувача з комп’ютером і робить ваш ресурс легшим у використанні.

Дослідження ринку на даний момент свідчить, що користування Інтернетом з мобільних пристроїв постійно збільшуватиметься. Очевидно, що кількість користувачів мобільним Інтернетом перевищить кількість тих, хто використовує для доступу до Всесвітньої мережі комп’ютер. Ціль респонсивного дизайну полягає у створенні веб-сайтів, які буде приємно переглядати та які пропонуватимуть ідеальну взаємодію людини з комп’ютером. Лише респонсивному дизайнові під силу створити легкий перегляд сторінки і чітку навігацію, з мінімальною вимогою до зменшення та прокрутки, як на комп’ютері, так і на мобільному пристрої.

Чому вам потрібний респонсивний дизайн

Сьогодні люди мають доступ до наших веб-проектів через різноманітні пристрої, такі як комп’ютери, ноутбуки, айпади, айфони, смартфони на операційній системі Android, або Windows та інші. Просто уявіть скільки людей відвідують ваш Drupal-сайт з планшетів або телефонів! Це означає, що наші веб-сторінки повинні виглядати ідеальними, незважаючи на те, який пристрій буде використаний для цього. Респонсивне розташування елементів робить користувацький досвід кращим та швидшим. Зробіть ваших клієнтів щасливими!

Коли з’явився доступ до Інтернету на мобільних пристроях, власники веб-сайтів почали створювати окремі «мобільні» версії сторінок. Проте, на створення «мобільної версії» та «комп’ютерної версії» витрачалося більше часу і грошей. Такі «мобільні» сайти повністю відділені від їхнього комп’ютерного варіанту, і мають обмежену функціональність та меншу кількість контенту. Але, коли ви вирішуєте стерти частину контенту, користувачі можуть вирішити стерти ваш ресурс з історії у браузері. Крім того, набагато легше оновлювати і підримувати один Друпал сайт з респонсивним дизайном ніж обидві версії веб-сайту.

Втіливши респонсивний дизайн, ваш сайт матиме вищий рейтинг у пошукових системах. Найпопулярніший пошуковик, Google, заохочує використовувати респонсивний веб дизайн для підтримки екранів різного розміру, додаючи знак «mobile friendly», при відображенні пошуку на мобільному пристрої, біля веб-сайтів, які використовують такий підхід. Google зробив респонсивний дизайн важливим фактором оптимізації для пошукових систем. Вони стверджують: «Якщо ваш сайт ще досі не пристосований для смартфонів, тоді поспішіть. Скоро більша частина користувачів буде заходити на ваш сайт саме з мобільного пристрою.». Компанія також пропонує протестувати Drupal сайт, і перевірити наскільки він пристосований для мобільних телефонів.

Один з найкращих факторів респонсивного сайту це те, що він буде налаштований і для майбутніх пристроїв. Коли на ринку появиться новинка з таким розміром екрану, якого ми раніше не бачили, наш респонсивний сайт вже буде підготовленим.

У якості висновку

Отже, респонсивний дизайн це певна кількість технік, які дозволяють веб-сайту адаптуватися до будь-якого розміру екрану. А ви б хотіли такий дизайн для вашого Drupal-сайту? Команда Drudesk, група розумних та вмілих людей, які допоможуть створити респонсивний дизайн для будь-якого Друпал сайту. Якщо ви можете запропонувати вашим клієнтам гарний досвід користування, незважаючи яким пристроєм вони користуються, ви таким чином поширите ваш сервіс, і матимете шанси залучити більше користувачів. Не дайте відвідувачам причини залишити ваш сайт на пів шляху, через їхні загальні враження.