A/B-тестування: що це таке і навіщо потрібне — Блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

41 відтінок синього, або чому варто робити A/B-тестування на вашому сайті

Ви чули коли-небудь про таке поняття, як психологія кольору? В процесі створення зовнішнього вигляду продуктів колір є таким же важливим чинником  як, наприклад, назва бренду. Психологія кольору досить часто відіграє вирішальне значення для успішного маркетингу. Це цікаво і варте уваги, чи не так? Тому відкладіть зараз усі свої справи і просто задумайтесь на тим, скільки часу, коштів та інших ресурсів ви витрачаєте на дизайн вашого веб-сайту. Так, зовнішній вигляд сайту є візитною карткою вашої компанії. Ось чому наша команда регулярно забезпечує вас змістовною інформацію щодо останніх тенденцій веб-дизайну, креативних тем для вашого Drupal-сайту, важливості респонсивного веб-дизайну тощо. І сьогодні ми представляємо вам A/B-тестування — ще один корисний інструмент, який допоможе зробити ваш веб-сайт більш привабливим та значно збільшити кількість відвідувачів.

Що таке A/B тестування?

Перш ніж ми почнемо обговорювати всі переваги A/B-тестів, давайте дізнаємося, що приховано під заголовком "41 відтінок синього". Так, свого часу команда Google ніяк не могла визначитись між двома відтінками синього, один з яких планували застосувати на навігаційній панелі. Справа дійшла до того, що вони випробували аж 41 відтінок синього кольору, щоб побачити, який з них найкраще підходить. Сам факт такого тестування доводить, що є люди, які дійсно віддані своїй роботі.

Тепер давайте розглянемо поняття A/B-тестування  як секретної зброї успішних маркетологів. A/B-тест — надійний спосіб, щоб переконатись як невелика зміна може вплинути на кінцевий результат. Можливо, ви навіть і думали про це, але дуже часто шрифт, розмір тексту та фоновий колір веб-сайту можуть суттєво вплинути на рішення вашого користувача щодо здійснення покупки чи замовлення послуги. Щоб дізнатись, що найкраще підходить для вашого веб-сайту та вашої аудиторії, ви можете застосувати A/B-тест.

По суті, A/B-тестування  — це процес одночасного тестування двох версій веб-сторінки або додатка з метою оптимізації Drupal-сайту та збільшення обсягів продажів. Наприклад, перша група людей (A) бачить темно-синю кнопку, а інша половина (В) — світло-синю. Метою такого експерименту є визначення того, який колір кнопки більше спонукає до натискання та, відповідно, забезпечує більшу кількість кліків. Звучить досить просто. Насправді, застосувати таке тестування на практиці теж не вимагає багато зусиль.

Якщо ви вирішили спробувати A/B-тестування на вашому сайті, важливо з'ясувати, які елементи потрібно перевірити. Параметрів, які ви можете протестувати, є досить багато:

  • кнопка заклику до дії;
  • кольори кнопок і сторінок;
  • текст;
  • заголовок;
  • шрифти;
  • картинки;
  • відгуки користувачів та інші.

Завжди пам'ятайте, що ви можете одночасно протестувати лише 1 елемент! Після отримання результатів та внесення змін на вашому сайті, ви можете почати процес тестування заново. Наприклад, ви змінили заголовок, щоб побачити, чи нова назва спонукає до більшої кількості кліків. Тепер ви можете спробувати змінити кольори кнопок і сторінок. Ви ще пам'ятаєте про величезну силу кольорової психології? Коротше кажучи, експерементувати можна наповну, наскільки дозволяє ваша уява.

Чому варто використовувати A/B-тестування?

A/B-тестування — потужний інструмент для маркетингової кампанії, оскільки він може легко визначити, що потрібно змінити, щоб мати дійсно успішний та популярний серед користувачів веб-сайт. Незалежно від того, чи хочете ви збільшити кількість конверсій або показники середньої тривалості сесії, A/B-тестування  є ефективним інструментом. Звичайно, це не всі його функціональні можливості. Існує ще багато інших переваг:

  • легкість аналізу;
  • збільшення продажів;
  • зменшення показників відмов;
  • розуміння поведінки користувачів;
  • пошук інноваційних стратегій;
  • досягнення основних бізнес-цілей.

Чи не щодня шалена кількість A/B-тестувань проводиться на різноманітних веб-сайтах. Однозначно, це варто використовувати. Можливо, вам теж час застосувати A/B-тести  для важливого проекту. Крім того, багато служб підтримки запропонують вам готові модулі для цього (Optimizely, A/B test, A/B Test JS, A/B Variate Test Module та ін.). Ви також може залучити спеціалістів Drudesk до ваших маркетингових стратегій лише одним натисненням кнопки.