10 найпопулярніших SEO-міфів — блог Drudesk
050 640 98 44
support@drudesk.com

10 найпопулярніших SEO-міфів

Кожен день ми чуємо безліч різних SEO-міфів і далеко неправдоподібних чуток, які з'являються невідомо звідки. Більшість цих міфів подаються в «соусі» професійних секретів чи порад, які можуть дуже швидко і ефективно вирішити ту чи іншу проблему. У цій статті ми вирішили розповісти і розвінчати найпопулярніші з них.

SEO-міф 1: Можливо гарантовано потрапити в ТОП.

Правда: Деякі фірми, які надають SEO послуги, «гарантують» попадання вашого сайту в ТОП пошукової видачі. Запам'ятайте, що ніхто не може вплинути на роботу пошуковиків, тому такі гарантії абсолютно нічим не підтверджені, а також немає ніяких підстав їм вірити.

Єдина причина по якій їх дають це можливість залучити клієнта. Таким способом хочуть створити у клієнта уявну думку про те, що успіх гарантований. Та насправді цього гарантувати не може ніхто.

SEO-міф 2: SEO своїми силами — це дешевше.

Правда: Це ще одна дуже поширена помилка. Насправді тільки SEO професіонал, як ніхто інший, знає що потрібно зробити, щоб ваш сайт добре ранжувався пошуковими системами.

СЕО набагато складніше, ніж це може здатися на перший погляд. Воно вимагає комплексного підходу не тільки з технічної сторони, а також зі сторони маркетингу та залучення різнопрофільних фахівців: копірайтерів, програмістів, оптимізаторів і ін.

Навряд чи ви можете собі дозволити утримувати весь цей штат співробітників у себе на фірмі. Також проводячи самостійно оптимізацію ви втрачаєте власний час, в неприродний для вашого основного заробітку спосіб. Ось тепер і рахуйте що для вас вигідніше, робити оптимізацію сайту самому або звернутися до професіоналів. Крім того, середні ціни на SEO послуги можна вважати доступними для всіх рівнів бізнесу.

SEO-міф 3: Не потрібно оновлювати сайт, щоб утримувати свої позиції в видачі.

Правда: При регулярному оновленні структури та контенту вашого сайту (наприклад, заміна застарілого матеріалу на новий, виправлення битих посилань, оптимізація коду, і т.д.) пошукові роботи будуть частіше відвідувати ваш сайт.

Для того що б ваш сайт утримував високі позиції (якщо такі є) намагайтеся регулярно його оновлювати. Як показує практика, статичні сайти (ті що не оновлюється) «сповзають» вниз, не витримуючи конкуренції з часто оновлюваними сайтами. Та деякі власники сайтів просто фізично не мають час на оновлення свого ресурсу. В цьому вам можуть допомогти фахівці сервісу Drudesk, адже ми створені для ефективної підтримки Drupal сайтів. Переглянути всі варіанти пакетної підтримки можете ось тут.

SEO-міф 4: Веб-сайт був оптимізований ще в процесі створення.

Правда: Чергова дуже популярна думка, яка далеко не відповідає дійсності. Насправді лише дуже невеликий відсоток програмістів мають хоча б мінімальне поняття про пошукову оптимізацію сайтів, тому при створенні веб-ресурсу дане питання зазвичай навіть не розглядається.

Найчастіше роботи по сео-оптимізації проводять вже після створення сайту. Цим займаються сео-фірми, котрі спеціально для цього наймають. За нашими спостереженнями, близько 60% сайтів не оптимізовані взагалі, тому і висять дуже далеко від зони видимості в SERP (сторінка результатів пошуку). Якщо у вас є власний сайт, тоді його оптимізація повинна бути першочерговим завданням. Це дасть вам значну перевагу над конкурентами.

SEO-міф 5: Додавання довгого «хвоста» з ключових слів у мета-тег «Keyword» допоможе сторінці ранжувати краще за цими словами.

Правда: За наявною у нас інформацією, більшість найпопулярніших пошуковиків уже давно перестали враховувати при ранжуванні сторінок мета тег «keyword». А ті що це роблять, не надають йому великого значення. А якщо один і той же набір ключових слів зустрічається на кожній сторінці в цьому meta-тезі, то це навіть може бути сприйнято пошуковиком як спам, що звичайно приведе до зниження позицій у пошуковій видачі. Та все ж таки, ми рекомендуємо заповнювати мета тег «keyword».

SEO-міф 6: Чим частіше ви використовуєте ключові слова на сторінці товару чи послуги, тим вище вона ранжуватиметься.

Правда: Це не так. Звичайно ж, щільність ключових слів має значення, але не можна стверджувати що «чим частіше  тим краще». Перенасичення сторінки ключовими словами може сприйнятися пошукачем як спам, тому слід бути дуже уважним.

Залежно від типу пошукача прийнято вважати, що оптимальна щільність ключових слів повинна бути від 3 до 15%. Сама по собі щільність ключевиків в тексті не грає великої ролі, але в сумі з іншими факторами вона може бути дуже важливою, тому не варто нехтувати цією можливістю, що б поліпшити позиції своїх сторінок.

SEO-міф 7: Чим більше вихідних посилань, тим будуть вищі позиції сайту.

Правда: Вхідні посилання грають більш важливу роль ніж вихідні. Чим більше якісних вхідних посилань на ваш сайт тим краще, і тим вище PR, але ніхто ще до кінця так і не знає як Google використовує PR у своїх алгоритмах ранжування.

Величезна кількість вихідних посилань, а також вхідні посилання з сайтів не близьких по тематиці може призвести до того, що ваш сайт перетворитися на «лінкопомийку» і буде забанено в пошукових системах.

SEO-міф 8: Аудиторія, котра залучається пошуковиками гірша, ніж аудиторія з інших маркетингових джерел.

Правда: Аудиторія, яка приходить через пошукові системи, напевно найякісніша в порівнянні з усіма іншими. Адже люди набирають в рядку пошуку саме той товар або послугу, яка їм потрібна. Вони шукають конкретно вас, а не просто проходять повз, як це трапляється наприклад із зовнішньою рекламою на вулиці.

Але ви повинні пам'ятати, що зможете залучити цільову аудиторію тільки в тому випадку якщо просуваєтесь «правильними» пошуковими запитами. Зазвичай SEO компанії вирішують цю проблему замість вас, складаючи семантичне ядро ​​сайту.

SEO-міф 9: Приховані посилання або текст допоможуть підняти сторінки сайту в видачі.

Правда: Використання замаскованих ключових слів або посилань (для цього вебмайстри використовують різні прийоми, один з них це злити з фоном сторінки, або написати мікроскопічними, нерозрізненим для ока відвідувача шрифтом) строго карається пошуковими системами. Тому ми не радимо використовувати цей спосіб через високий ризик потрапити в бан.

SEO-міф 10: Ви можете просунути свій сайт тільки за рахунок зовнішніх факторів, без внутрішньої оптимізації.

Правда: Частково ми згодні з цим. Але тільки шляхом просування і без внутрішньої оптимізації навряд чи вам вдасться втриматися на «завойованих» позиціях в пошуковій видачі. Таке просування короткострокове і не ефективне.

Якщо ви хочете мати стабільний результат, тоді вам потрібно попрацювати над вашим сайтом, очистити код, поліпшити структуру, подбати про якісний і оригінальний контент. Навіть невелика оптимізація, наприклад виправити биті посилання, покаже пошуковику що сайт розвивається, і це позитивно вплине на ранжування.

Запам'ятайте, що пошукові роботи погано індексують не оптимізовані сайти. Немає нікого сенсу проводити зовнішнє просування попередньо не оптимізувавши свій сайт.

Це лише деякі міфи в SEO, однак тенденція в них закладена одна — хочеться якомога швидше і простіше вийти в ТОП. Та розкрутка сайтів — це цілеспрямована і деколи рутинна робота, тому вона вчить чекати. Проте результати «білої» розкрутки будуть підтримувати сайт і допомагати його зростанню, а  якщо просуватись «швидко і по-чорному», то можна потрапити тільки в бан з боку пошукової системи.